Pengedar Shaklee Ulu Kinta, Tanjung Rambutan, Tambun, Bandar Baru Putra, Ipoh Perak Konsultasi Terbaik

Assalammualaikum wtb

Alhamdulillah syukur dengan nikmat2 Allah harini.

Hari ni excited nih nak hebohkan pada warga ipoh di kawasan2 berhampiran saya di ULU KINTA, TANJUNG RAMBUTAN, BERCHAM, TAMAN PERPADUAN, & SUNWAY CITY  yang ingin mencuba makanan tambahan dari syarikat nutrisi yang makin hari makin terkenal namanye di Malaysia..yakni SHAKLEE..

Shaklee ni dah lama pun menerajui bidang nutrisi sejak tahun 1915 lagi. Berada di Malaysia pula pada tahun 1988. Makanye tiada keraguan lagilah pada keberkesananya untuk pengguna amalkan sepanjang masa.

 Tiada kesan sampingan jika ia diamalkan kerana ia telah pun menjalani kajian klinikal bertahun lama.


Pembantu2 saya yang berhemah & sangat rajin membantu ibunya..tapi lebih banyak bantu mulut ibu die bising ^_^


PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN

1. LIFETIME CONSULTATION SERVICE

Sekirenya kawan2 mendaftar sebagai ahli melalui saya..selain dari dapat kelebihan menjadi ahli yang tertentu, 

Kawan2 akan menerima LIFETIME CONSULTATION SERVICE. Bukan sahaja konsultasi cara makan vitamin sahaja..

Malah boleh perolehi info2 sihat dari blog saya ini, dari fan page rasmi saya House Of Vitamin & juga melalui akaun facebook peribadi saya di Rosemawatie MH Hassan.

Dan juga medium yang sangat digemari sekarang ni Instagram.

boleh follow my ig juga @houseofvitamin..yg ada muka #ahkakrose gojes tu..^_^

2. CASH ON DELIVERY

Saya turut sediakan perkhidmatan penghantaran  atau Cash On Delivery (COD) di kawasan hanya berhampiran saya seperti ULU KINTA, BERCHAM, TANJUNG RAMBUTAN, TAMAN PERPADUAN, BANDAR BARU PUTRA & juga SUNWAY CITY

Kalau kawan2 berada diluar kawasan COD saya..boleh aje datang untuk SELF PICK UP. & bagi kawasan luar dari Ipoh..jangan bimbang ..

Saya turut menyediakan penghantaran secara Pos Laju, Gdex @ Citylink ke seluruh Malaysia

Kenapa Sangat Wajar Untuk Anda Membeli Dengan Saya?

1. Saya adalah pengguna tegar produk Shaklee sejak tahun 2011 dan Insha Allah dengan rezeki Allah pastinya nak jadi pengguna Shaklee sampai bila2.

2. Saya bermula dengan Set Penyusuan Shaklee yang pada ketika itu untuk penyusuan anak sulung saya & sehingga kini sudah 4tahun menggunakan pelbagai set kesihatan juga vitamin2 Shaklee.

Boleh baca di sini kenapa saya memilih Shaklee & kenapa perlu kawan2 juga memilihnya.

3. Sudah pasti setiap pengalaman & pengetahuan saya melalui penyusuan/berpantang/ilmu konsultasi dalam pelbagai masalah kesihatan akan saya kongsikan bersama pelanggan2 saya.


4. Saya menawarkan konsultasi perkhidmatan yang terbaik & penghantaran yang cepat.

5. Untuk memudahkan service penghantaran untuk COD saya juga memiliki READY STOK IN HAND.

Bagaimana untuk berurusan dengan saya?

Boleh whatsapp @ telegram saya di 0197731060.

Nak direct call saya @ sms juga tiada masalah. Boleh aje..

Moge melalui suplemen semulajdi ini saya dapat membantu lebih ramai lagi rakyat Malaysia untuk mula melalui kehidupan sihat yang lebih bermakna.

Pengedar Shaklee Ipoh,
Rosemawatie MHassan
ID 906555


You Might Also Like

0 comments