Pengedar Youth Shaklee Kawasan Ipoh, Perak : Service COD & Konsultasi Pengambilan Suplemen Yang Betul

Saya paham apa perasaan kawan-kawan semua bila muka breakout.

Sebab saya juga pernah lalui nya. Alhamdulillah Shaklee banyak membantu dalam kembalikan kesihatan kulit saya. Ini yang saya nak kongsikan sedikit tentang mula-mula Youth dilancarkan.

Fasa pertama Shaklee dilancarkan dikeluarkan untuk business leaders dulu yang pakai. Mula-mula setiap Master Coordinator. Kemudian dibuka pula kepada Business leaders which is saya dan leaders yang lain lah semasa Business Leader National Conference.

Jadi saya dan rakan-rakan yang hadir ketika itu adalah antara pengguna terawal Youth Skin Care Shaklee.

Then lepas jualan Youth dibuka untuk semua Shaklee Independent Distributor yakni ahli-ahli Shaklee yang makan sendiri mahupun yang baru mula berbisnes, ia terus jadi fenomena. Youth boleh SOLD OUT on the first day launching di pasaran.

Kenapa Perlu Beli Youth Dengan Saya?


Sebelum saya betul-betul konsisten menggunakan Youth, saya tidak mempunyai masalah serius dengan kulit saya, walaupun masalah biasa sahaja namun selepas melakukan Skin Analysis, 

Saya sedari yang kulit saya tak boleh dibiarkan semakin kusam dan dimamah usia sebegitu sahaja tanpa penjagaan rapi.

Kulit kita ni sebenarnya jika kita tak pakai cream untuk pelindung sinaran UV, kita mudah terdedah kepada kesan-kesan kulit seperti jeragat, sunburn dan sebagainya.

Kalau tengok cermin memang tak nampak skin kita ni ada masalah apa secara detail..tapi kalau buat skin anlysis barulaah semua appear tau. 

Kerana pengalaman terdahulu memiliki Youth dan telah menghadiri kelas Youth Skin Care bersama Nutritionist Shaklee dalam mengetahui lanjut tentang cara penggunaan Youth yang betul  ini,  memang sewajarnyalah kawan-kawan semua PATUT BELI YOUTH DENGAN SAYA😊😊😊😊

Kecantikkan Kulit & Keyakinan Adalah Milik Setiap Wanita


Mana ada perempuan yang tak nak kulit cantikkan?

Saya yakin kawan-kawan wanita saya yang sedang membaca ni semua, paling ada pun pencuci muka..betul? So by default bila dah tahu kebaikkan Youth yang bebas dari 1500 bahan kimia berbahaya ni..takkan nak tengok aje..benda yang boleh beri manfaat pada kulit kita ni kan?

So MEMANG PATUT BELI DENGAN SAYA SEGERA!!

Saya yakin kawan-kawan semua pasti nak maintain kan kesihatan dan tak mahu pertaruhkan kulit pada produk yang hentah hape hape kat luar sana tu kan?

Siapa pun sanggup nak kulit terus sakit & makin sakit setiap hari kan? So Youth is hope, yputh is you, Youth will bring back ou confident level.

So sekali lagi MEMANG PATUT ANDA BELI YOUTH SKIN CARE DENGAN SAYA!!!

Bagaimana untuk menghubungi saya?

Contact terus saya melalui CALL atau whatsapp saya di nombor ini 0197731060 (klik nombor untuk direct ke whatsapp chat)

Jom tengok UNBOXING YOUTH SKIN CARE semasa ia baru sahaja dibuka jualan hanya untuk para Leader Shaklee.


  

PROMOSI YOUTH TERKINI OGOS 2018
⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓⇓

Dapat Free Facial Device yang bernilai beratus ringgit!!!
Lekas contact saya untuk order!
0197731060


You Might Also Like

0 comments