3 Pengalaman Menarik Dapat Kaut Di Kelas Blogging Dari Jiwa Bersama Salwa Saleh

Alhamdulillah seronok sangat kelas blog semalam, saya antara yang dipilih Allah untuk bersama di majlis ilmu bersama kawan2 Shaklee yang lain..

Ok sepanjang jalan nak ke kelas semalam hujan..alhamdulillah rahmat Allah..sudmit doa siap2 nak ilmu berkat.

Pintu branch tak bukak lagi, ai is dah betul2 parking depan branch dah..huhu..sempatlaa bagi bekal dulu kat baby, bawak baby je yang lain semua tinggal, berzumba laah ayahnye dengan hero & heroin kat umah tu..


Ilmu Blogging Yang Sangat Santai


Ok..dari mula kelas, perisian2 yang dikongsikan begitu santai, kami ni gusi tak sempat nak keringlaaa baqhang..😄
 
Antara nye ehem2 (betoi anak tekak sat) tips macam mana nak tulis blog yang terkesan buat pembaca & boleh buat pembaca rasa kita ada di depan mereka masa baca cerita2 kita

Dan nak tulis tu semua kenalah tulis dari hati bersama dengan otak.. menulis kalau dengan hati je boleh jadi poem baqhang..hehehe😄

Nak tau lagi? oklah ilmu tak baik kedekut ai is tamak pahala jugak ni..

'Saya tak ada idea nak tulis?'

Macam mana nak ada idea? Salah satu nye adalah dengan membaca. Sama jugak nasihat mentor saya Mami Lyna memang tekan kan sangat2 banyakkanlah membaca..

Ok..cukuplah tu ye..kalau nak banyak2 kena pi kelas dia..haa jangan lupa baca buku..tak ada masa baca buku tebal2 pun paling baca artikel ke ebook ke, zaman teknologikan tak ada alasan kalau nak gali ilmu ye dak?😎


Perkongsian Peribadi


Banyak tau kisah2 personal yang related dengan blog beliau yang jadi viral sampai masuk tv & newspaper..ni antaranye Projek Beg Sekolah yang pada mulanye target sikit je beratus2 je beg tapi boleh jadi sampai 3000 lbih kalau tak silap saya..

Antara entry beliau yang viral di facebook kisah pesta upin ipin & sharing beliau pasal gadget anak2 jugak dapat perhatian media..beliau pernah muncul kat tv3, tv alhijrah, & banyak chanel program2 tv yang lain lagi

Kalau nak tau pasal beliau lebih lanjut boleh pergi sini www.salwasaleh.com


Kelas Sambil Potluck Siap Free 2Sachet Shaklee Collagen Powder


Majlis kami ni memang mesra ilmu..sambil2 belajar sambil2 nikmati juadah sihat..siaplaa dengan sandwichnye, buahnya, yang sedap semalam puding sagu..menu lulus detox parasit tu..apakah pulak detox parasit ni??

Haa nanti saya kongsikan dalam entry akan datang..

Syok dapat 2 sachet Shaklee Collagen bersama minuman Performance Drink & Cinch Shake Mix Latte yang disediakan khas utk peserta.

Oklah apapun hari semalam dah jadi sejarah..so lets apply segala ilmu2 yang dah serap semalam untuk gunakan medium blog ni sebaik2nye untuk bisnes, ukhwah & sebar ilmu..in sha Allah..


You Might Also Like

0 comments