Cadangan Set Ramadhan Shaklee Untuk Semua Peringkat Usia Dan Pelbagai Golongan Kerjaya

SET SPECIAL UNTUK BULAN PUASA

Assalamualaikum semua

Lagi berapa hari sahajakan kita counting day, untuk bersama Ramadhan Al-Mubarak, alhamdulillah syukur sangat-sangat, moga kita dapat lalui Ramadhan yang bakal tiba tak lama lagi.

Dengan keperhatinan Shaklee bagi seluruh rakyat Malaysia yang beragama Islam telah memperkenalkan Ramadhan Set yang terdiri dari : ESP, Meal Shakes, Lechitin & Perfomance Drink.

Bagi membantu kita untuk lalui Ramadhan dengan penuh keterujaan, cergas dan boleh buat ibadah tanpa ada halangan. Juga supaya lebih ramai umat manusia dapat kebaikan Shaklee di bulan puasa nanti, kami di iReach  juga telah melancarkan set-set khas untuk Ramadhan, weehuuuu!
 
Set Khas ini terdiri dari set:-

SET SAHUR



✔️ ESP
 ✔️ Perf Drink
✔️ Meal Shakes
✔️ Cinch Tea

SET TERAWIH



✔️ Omega
✔️ Ostematrix
✔️ Cinch Tea
✔️ Perf Drink

SET TAHAJUD


✔️ Ostematrix
✔️ Herb Lax
✔️ Omega
✔️ Cinch Tea

SET PUASA KANAK-KANAK



✔️ Meal Shakes
✔️ Perf Drink
✔️ Vitalea For Children

Wow! Best kan?

Cabaran bagi kawan-kawan yang bekerja sebab nak lalui satu hari di tempat kerja dengan kerja yang banyak boleh menganggu konsentrasi bekerja kan..so dengan adanya Set Ramadhan seperti di atas..in sha Allah sambil kerja sambil puasa, boleh fokus kerja boleh fokus amalan rohani dalam masa yang sama.

Apa nak buat sekarang? Untuk bantu kawan-kawan dapat berpuasa dengan nyaman nanti, boleh lah buat preparation awal-awal..so that tak lah melepas dengan kehabisan stok yang kerap berlaku semasa bulan Ramadhan nanti..

Jangan biarkan anda diselubungi perkataan 'SOLD OUT!' ^_^
Hubungi saya untuk order 0197731060

You Might Also Like

0 comments