Vitamin Untuk Kulit Cantik & Anjal Bagai Di Botox Tanpa Jarum

Jika anda seorang wanita yang berusia 40-an ke atas dan masih memiliki kulit yang tegang, cantik dan anjal, sudah semestinya teman rapat mahu pun sedara mara dan ramai lagi yang mahu anda kongsikan rahsia kejelitaan, bagaimana anda mampu menjaga kecantikkan dan masih tampil cantik serta anggun walaupun sudah memasuki usia separuh abad.

Di dalam Islam, isteri yang menjaga kecantikan serta berhias cantik untuk suami adalah diwajibkan. Wajib ye..dapat pahala lagi. Namun, bagi wanita Muslimah, melakukan rawatan pembedahan merubah wajah adalah dilarang kerana hukumnya haram terutama sekali botox, kalau kita darurat tujuan untuk perubatan apabila sudah tidak ada ubat lain yang boleh menggantikan untuk merawat atau tiada lagi alternatif lain selain botox itu, ia dah jatuh hukum harus..oh dah menyimpang dah ni,okeh kembali kepangkal jalan,  sambung balik. ^_^
                                
Bagi kaum wanita yang belum berkahwin pula, inilah masa nak jaga ketrampilan diri ye..supaya nanti dah kahwin tak susah-susah dah nak upgrade itu ini, tinggal pelihara kecantikkan dan kesihatan diri untuk suami je. Insha Allah.


Cadangan Vitamin Badget Untuk Pelihara Keanjalan Dan Kecantikkan Kulit Secara Botox Semulajadi


 ESP & Vitamin E





Kebaikan ESP Shaklee Untuk Kulit Cantik & Anjal


Esp merupakan sumber protein terbaik NON GMO, boleh membantu menganjalkan bukan sahaja kulit muka malah membantu menganjalkan payudara wanita terutama ibu yang sedang menyusukan bayi. 

Protein sangat diperlukan oleh tubuh kita bagi membentuk tisu dan organ di dalam badan. Apabila pengambilan protein kita mencukupi, sel-sel yang sihat akan terhasil dengan baik untuk menggantikan sel-sel yang mati. 

Protein sangat diperlukan oleh tubuh kita bagi membentuk tisu dan organ di dalam badan juga kulit. Apabila pengambilan protein kita cukup, sel-sel yang sihat akan terhasil dengan baik untuk menggantikan sel-sel yang mati.  Ini menjadikan kulit terpelihara keanjalannya.

Saya bagi contoh kereta, kereta kalau di service tukar minyak hitam, pantau air, bawak tak lenjang semacam, mesti condition kereta tu sihat je kan tak buat hal..macam tu jugaklaa badan kita.


Kebaikan Vitamin E Untuk Kulit


Vitamin E adalah antioksida yang membantu melindungi dan memperbaiki kulit. Antioksida merupakan agen yang meneutralkan kesan oksida radikal bebas, yang merupakan molekul yang merosakkan kolagen dan menyebabkan kekeringan kulit, garis-garis halus dan kedutan.

Apabila kulit kita terdedah dari faktor-faktor luar seperti sinar ultraviolet matahari, badan kita boleh menghasilkan radikal bebas. Ia boleh terbentuk dalam badan kita dan menjejaskan sel-sel sihat yang membentuk kulit kita.

Oleh itu dengan kombinasi memperbaharui sel-sel otot badan dan melindungi sel-sel sihat yang sedia ada,dengan kehendakNya kedua kombinasi ESP SHAKLEE Dan VITAMIN E ini dapat membantu kulit kita kekal cerah,lembut dan anjal.


Ada yang mengambil masa yang singkat untuk melihat kesan positif , namun ada juga yang terpaksa menunggu selama berbulan-bulan sebelum nampak hasil yang dihajati. Saya nasihatkan kepada pengguna yang ingin mencuba vitamin Shaklee untuk kecantikkan mahupun kesihatan haruslah bersabar dan amalkan makan vitamin mengikut jadual yang ditetapkan setiap hari.

Mari kita ramai-ramai buat 'projek pikat hari suami dengan vitamin Shaklee'. Cantik untuk suami bukan untuk orang lain, Insha Allah usaha murni kita ni pasti berhasil. 

KLIK SINI untuk TESTIMONI PENGGUNAAN SET KECANTIKKAN yang mengandungi Vitamin E & ESP.

 PM : http://goo.gl/V9aqx6
SMS 0197731060
COD area : Bercham, Tanjung Rambutan, Ulu Kinta, Taman Perpaduan & Sunway City
Courier melalui Poslaju/Gdex/Citylink: Seluruh Malaysia  termasuk Sabah & Sarawak, Brunei & Indonesia.

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik:

✔ Panduan pengambilan vitamin yang betul
✔Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
✔ Konsultasi priority by special request
✔ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
✔ Penghantaran percuma
✔ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee

Saya Pengedar Shaklee berdaftar, ID 906555
Your Trusted,
Shaklee Independent Distributor
iR Rosemawatie Mah Hassan


You Might Also Like

0 comments