Peristiwa Kakak Pos Laju Terjebak Jadi Ahli Shaklee Dengan Mudah

  • Saturday, September 17, 2016
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Kisah ni kisah yang sungguh win dalam banyak-banyak pengalaman settelkan urusan Shaklee.

Kakak pos laju join ahli untuk enjoy keistimewaan keahlian Shaklee bukan seorang, tapi 2 terus (menjadi ahli untuk makan sendiri.. haa jadi ahli shaklee tiada paksaan pun untuk jual-jual..jangan salah paham ye^_^)

Kalau nak ikutkan banyak kisah menarik,...antara yang memang nak sangat saya kongsikan adalah berkenaan belian online yang sangat convenience bagi pengedar shaklee..yang boleh jimat kos beribu-ribu..

Ada lagi kisah customer-customer yang nak cod kat tempat kerja rupa-rupanya hanya tinggal berhampiran taman rumah saya...kisah macam mana kenal upline mommy Lyna Noh sebab masalah susu + terjebak berbisnes..eh banyaklaa nak cerita.

Tapi harini nak kongsi macam mana tiap2 kali pos laju ni, lama-lama tak disangka ada yang terpikat untuk jadi ahli Shaklee..😎

Pos laju kat area saya ni ada dua, satu ulu kinta satu Tanjung Rambutan..of courselaa saya yg ada anak berderet-deret ni akan pilih yang dekat dengan rumah yakni ulu kinta..& satu lagi sebab berasa selamat sikit area ni..sebelah je tempat kerje en suami.

Eh tadi kate ada kemudahan belian online?
Nape tak guna je service tu?

Haa..saya akan guna pos laju pada customer-customer yang tinggal di luar kawasan penghantaran gdex/citylink.

Barang sampai kat bandar tak sampai kat rumah, so kesian kat customer saya nak keluar jauh ke bandar kan..ini antara keutaman service yang saya sediakan,memudahkan urusan customer.

Pos laju kan hantar sampai rumah..pin pin depan umah..😄
Kite bantu mudahkan urusan orang lain Allah bantu mudahkan urusan kite..ok habis situ.
& sebab lain bila ada stok in hand tentunye saya akan gunakan pos laju.

Jadi Ahli Untuk Enjoy Harga Murah Selamanya Siap Peluang Dapat Rebate Banyak

Bila nak pos vitamin kan kene tulis Shaklee..kebetulan Shaklee sekarang sana sini orang bercerita..well said dah 100tahun pun di dunia. Apa nak ragu..ada kajian jurnal segala bagai.

One day, masa nak pos barang.
Kebetulan ahkakrose sorg je masa tu..takda pelanggan lain yang Q,

Kakak cun pos laju : 'Jual shaklee eaa'
Ahkakrose : 'haah jual shaklee'
Kakak cun pos laju : 'Ada vitamin C tak..nak beli vitamin C ada kawan cakap vitamin c shaklee bagus'
Ahkakrose : 'oh ada-ada kebetulan promosi bla bla bla'

Bermula urusan jual beli sehingga kawan sebelah counter pun join ahli..

Motivasi manusia

1. Keperluan
2. Sesuatu yang berkesan & benar2 selamat utk badan
3. Kerap nampak kerap dengar
4. Manfaat yang banyak & jimat duit
5. Service

Pada saya selain dari jual beli yang penting ukhwah & tolong orang sihat..mereka sihat mereka happy mereka dapat beribadah dengan baik..saya pun happy, dapat juga pahala kebaikkan tu..

Alhamdulillah..moge Allah sentiasa bersama saya untuk bantu ramai lagi orang di luar sana yang sangat-sangat perlu tahu kebaikkan produk ni.

Misi nak Shaklee kan semua ahli keluarga mak abah adik beradik & seangkatan pula..in sha Allah.

Hanya Kerana Dia,

#ahkakrose
#pengedarshakleeipoh
#houseofvitamin
#tsunamishaklee
#wahm
#gbb
#taskday4
#lifeamazing

You Might Also Like

0 comments