Kelebihan Set Kecantikan Shaklee

FAEDAH  SET KECANTIKAN SHAKLEE

Dulu sblm kawin, bile borak ngan kwn2 topik 'lepas kwin',..bile dah kawin nanti confirm badan naik & look older than age..

Tambah plak klu da ade anak,confirm semue x terurus,selekeh sane sini,x ade maknenye dah nak lawa2,klu nyusu badan plak mesti berat naik punya & bla bla & blaa...mcm2 spekulasi yg dia orang create itu & ini..

Macam mana kite nak maintainkan keterampilan kita dari segi kesihatan dalaman & luaran utk suami,utk jage ank,perlu sentiase cergas sbb dlm kepala ni ter'listing' dah mcm2 nak buat kan,..mcm mna nk jimat duit dari berhabis duit ke barang make up segala? makeup stuff ade yg lagi mahal dri vitamin pun ye..


Jadi,apakah suplemen yang sesuai buat ibu??

Dengan Set D - Set skin care,insha Allah tubuh anda akan diperbaharui, 
..JOm kite tgk..apakah faedah2 set ini..


1) B Complex : Vitamin B3 yang terdapat dalam B complex membantu melembapkan dan memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.
2) Vitamin C : Sebagai anti-oksida yang melawan radikal bebas yang menyebabkan kerutan, kulit bergelambir, dan tanda-tanda penuaan lainnya. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit ( anti aging & anti wrinkle )
3) Vitamin E : Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti-penuaan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Ia juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semula jadi dan membantu mencegah kanser kulit.
Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang ‘kurang sihat’ di mana memerlukan masa yang lama untuk menggantikan ‘sel mati’ dengan sel sihat yang baru.
HARGA RETAIL 1 SET:
RM268 termasuk kos penghantaran
Hubungi saya untuk mendapatkan harga mengikut badget anda!!!

NOTE : Ibu2 yang menyusu boleh menambah Alfafa Complex untuk membantu kesihatan secara menyeluruh dalam menghasilkan pengeluaran susu yang lebih baik untuk bayi anda.


Sebarang Pertanyaan, 
ID 906555
konsultasi dan pesanan                           
boleh hubungi saya di:


Rosemawatie

♥ sms: 0197578785/0197731060
♥ Email : rosezmh85@yahoo.com

♥ Fan Page: House of vitamin sila klik LIKE utk info terkini
♥ PM di FB: Rosemawatie MHassan 


**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose,treat, cure, or prevent any disease.

You Might Also Like

0 comments