Kebaikan Omegaguard Shaklee Untuk Kanak-Kanak.

  • Thursday, December 19, 2013
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Mendengar kisah seorang guru yang akui anak-anaknya perlu lebih fokus dalam pembelajaran tibanya waktu persekolah nanti..next year dah tak ade lagi PMR, sistem baru yang dikenali PBS yakni penilaian setiap tahun akan menjadikan revolusi pembelajaran yang sangat2 berbeza yang juga bukan hanya tertumpu pada pelajar itu sendiri malah ibu bapa perlu lebih tegas dalam memastikan mutu prestasi anak mereka dalam pembelajaran, means anak2 yang bersekolah perlu cepat catch up serte kuasai dengan setiap silibus pembelajaran pada tiap2 bulan..sembang petang bersama cikgu ni menyatakan kalau anak yang tadika tu baru masuk darjah satu masih lagi tak boleh membace mmg anak kita bakal lalui saat2 yang sukar.

Jadi, ape tindakan kite sekarang untuk pastikan perkembangan minda anak kite berkembang seiring dengan perubahan pembelajaran yang semakin 'adventure' nih, bagaimana kite sebagai ibu bapa nak bantu mereka lebih fokus dalam pembelajaran & dalam masa yang sama dapat menjaga stress & kesihatan mereka skaligus?
 

Selain dari jage pemakanan & pelbagaikan aktiviti pembelajaran anak, kite boleh juga bekalkan mereka dengan pemakanan tambahan seperti Omega-3. Shaklee menyediakan Omegaguard yakni minyak ikan omega 3 yang tinggi dengan khasiat & keistimewaannye yang tertentu.  



  
Kelebihan Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee


1. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair 

    sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)



2. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik. 



3. Omega 3  dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari 

    ketumpatan minyak hati ikan.



4. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-
    satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3
    semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.



5. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.



6. Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal 

    berteknologi terkini



7. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrask 

    omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, 

    merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.
Minyak Ikan Omega 3 ini baik diamalkan oleh ibu hamil dari awal kehamilan lagi kerana ia baik untuk  membantu perkembangan otak bayi di dalam kandungan.
Khasiat ini juga boleh terus diamalankan bagi ib penyusuan susu ibu yg mana khasiat dpt disalurkan melalui susu ibu

Seawal usia setahun pula kanak-kanak sudah boleh mula mengambil minyak ikan ini tetapi dgn dos yg telah ditetapkan


Antara khasiat Omega Guard Untuk kanak-kanak:

  • Membantu dalam perkembangan otak kanak-kanak, kajian menunjukkan kanak-kanak yg mula mengambil omega 3 lebih awal ternyata otaknya lebih cergas.

  • Membantu merawat penyakit eczema dari dalam, kebiasaannya kita amalkan alternatif untuk sapu ubat/krim dari luar sahaja tapi tak lama kemudian akan muncul semula, dengan pengambilan omega 3 dapat elakkan masalah eczema untuk timbul semula.

  • Bantu tingkatkan sistem imunisasi kanak2 dan dapat merawat demam selsema dan batuk kerana Omega 3 ini bersifat panas jadi bila dimakan automatik memberi kesan panas dalam badan.

  • Omega 3 ini mempunyai sifat anti radang dan anti inflamasi jadi ianya amat berkesan untuk mengurangkan serangan asma pada kanak-kanak dan mengurangkan penggunaan inhaler.

  • Dengan pengambilan Omega 3 juga kanak-kanak lebih cergas dan aktif serta membantu meningkatkan fokus kanak-kanak semasa belajar.
 Omegaguard ni bukan hanya untuk anak-anak kita sahaja, kita juga boleh mengambilnya, baik untuk kesihatan otak, jantung & sendi. Jadi seisi keluarga boleh mengamalkannya..tak rugi ambil Omegaguard Shaklee..ia sangat berbeza dengan Minyak ikan lain yang ada dipasaran. Nak juga Omegaguard untuk keluarga terutama anak-anak anda??
Untuk keterangan lanjut, cik puan & tuan-tuan boleh terus hubungi saya melalui FB dengan PM inbox Rosemawatie @ lebih mudah msg 0197731060.

Dengan membuat pembelian melalui Vitaminorganik @ fan page House Of Vitamin anda layak menerima:   
☑ Sesuatu yang istimewa.
☑ Konsultasi secara percuma & berterusan after service.
☑ Jadual Pengambilan Vitamin yang betul.  
☑ Jemputan ke group tertutup Shaklee
☑ Diskaun hebat berbaloi2.
 

You Might Also Like

0 comments