Cara Atasi Dan Cantumkan Semula Tulang Retak

Macam tak percaya je tulang yang retak boleh kembali bercantum seperti sediakala. 

Membelek satu testimoni berkenaan dengan tulang pengamal Ostematrik ini kembali bercantum seperti tidak pernah mengalami retakan tulang langsung sangat buat saya teruja untuk menceritakan kisahnye di entry saya kali ini.

Deanna Aris (nama FB), pernah terlibat dalam kemalangan jalan raya ketika menuntut di UIA pada 2007. Waktu itu, jari kelingkingnya retak teruk dan hampir patah.

***************************************************************
Lelaki ini hampir lumpuh sebelum mengamalkan suplemen Shaklee..Apakah puncenye??
& Bagaimana suplemen Shaklee membantu beliau?? Tonton perkongsiannye ini..

Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah Nak Lumpuh? from iReach HD on Vimeo.

***************************************************************

Dalam bulan November 2012, beliau terjatuh pula dari tangga rumahnye dan katanye memang agak mengerikan apabila melihat jari kakinya terpelecok tegak ke atas. Boleh tak kita bayangkan jari kaki kita terpelecok tegak ke atas, ish..memang ngeri kan..

Cerita beliau lagi, nasib baik anak saudara yang pandai menfurut berjaya 'menyentap' jari tersebut supaya kembali ke kedudukan asal.

Keputusan beliau tidak bersegera ke klinik mengakibatkan kawasan jari tersebut semakin lebam kehitaman, kakinya rasa berdenyut-denyut.

Di ringkaskan cerita, setelah berjumpa doktor dan melakukan pemeriksaan x-ray, tak di sangka, result x-ray menunjukkan tiada kesan retakkan di kaki dari punca kemalangan sebelum ini.





Kawasan tulang retak adalah seperti dalam bulatan

Habis je wondering kenapa kaki retak tu dah bercantum seperti sediakala..then baru beliau teringat tentang Ostematrik yang diamalkannya sejak April 2012 yang mampu membantu atasi masalah keretakan tulang.

Hal ini juga dipersetujui oleh doktor yang merawatnye. "Ostematrik bagus memang baik untuk tulang!"

Cerita Sebenar di Momma Sihat

Lagi Testimoni yang boleh menyokong Ostematrik tingkatkan kesihatan tulang yang retak.

1. Assalammualaikum,

Just nak share story, mak saya jatuh dan patah tangan masa nak ambik buah limau. 

So, kene bersimen bagai. Seperti biasa doktor akan bekalkan ubat untuk membantu sembuhkan tangan mak, saya story kat my bos, Pn. Sya Ahmad..die pun suggest mak ambil Ostematrik..

Dalam masa 1 bulan datang semula ke hopital untuk rawatan susulan,,tiba-tiba doktor cakap dah boleh bika simen sebab tulang mak yang patah dah bersambung.

Allhamdulillah..doktor terkejut sebab cepat sangat dah sambung tulang tu, memandangkan usia mak 67 tahun, padahal mak baru makan dalama masa 2 minggu je, mak ambil Ostematrik secara konsisten. Klik sini untuk Post sebenar di facebook.

2. Assalammualaikum,

saya jatuh dan kakik terseliuh  dan bila di x-ray, tulang kaki saya di dapati retak..first two days, sepanjang malam saya tak boleh tidur, tiba-tiba teringat tentang kebaikan Ostematrik ...baca lanjut di sini 
 

Kandungan Vitamin D & Magnesium Membantu Dalam Masalah Keretakkan Tulang


Kandungan Vitamin D dalam Ostematrik meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang dan menguatkan kerangka.

Magnesium pula, adalah nombor dua penting dalam tubuh kita yang mana ia berfungsi untuk menggalakkan komposisi tulang dan rawan. 

Nota jari jemari : Cara terbaik untuk mengukur penyerapan kalsium daripada suplemen adalah dengan mengukur perubahan dalam tahap kalsium darah selepas penggunaan suplemen. 

Apabila berlaku keretakan tulang, banyakkan mengambil makanan yang mengandungi kalsium tinggi dan kita jug aboleh amalkan pengambilan Ostematrik ini dengan lebih mudah kerana  1 tablet Ostematrik bersamaan dengan 1 gelas susu kalsium tinggi dan 80 biji badam.

Berminat dengan Ostematrik Shaklee?? Untuk pesanan...



Boleh terus pm sy di FB Rosemawatie @ hubungi sy melalui sms/whatsapp di 0197731060

  

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik: 

_/ Panduan pengambilan vitamin yang betul

_/ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan

_/ Konsultasi priority by special request

_/ Harga istimewa

_/ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa

_/ Penghantaran percuma

_/ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee

Saya Pengedar Shaklee Berdaftar Ipoh ID: 906555 COD Area : Tanjung Rambutan, Taman Perpaduan, Bercham, Simee & Sunway City.


Your Trusted SID

906555







You Might Also Like

0 comments