Kebaikkan Vivix Untuk Kesihatan Sel DNA

  • Saturday, October 08, 2016
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Menarik hari ni saya nak kongsikan
tentang unik nye Vivix..
.
Bagi yang dah tau kebaikkan Vivix ni meh kita dalami lagi pengetahuan kita pada, apa kebolehan yang khasiat ciptaan Allah swt ni dapat buat pada badan kita.
.
Haa..intreasted kan..kawan-kawan yang baru nak kenal Vivix, moh habiskan baca
.
Badan kita terdiri daripada trillion sel yang banyak..sel-sel inilah yang membentuk sistem organ & segala bentuk keadaan dalaman kita.


Sel badan kita ni setiap hari akan diserang oleh berjuta-juta radikal bebas, yang datang dari  pemakanan, pencemaran & persekitaran kita asap rokok, penggunaan ubat-ubatan yang berlebihan & macam-macam lagi.
.
Pada hujung sel kite ni ada 'pengikat' yang mengikat sel kite dari bocor dikenali sebagai Telemore.


Telemore mereka yang makan Vivix lebih panjang ikatannye berbanding mereka yang tidak mengamalkan Vivix.
.
Ye ke mu ni ahkakrose!?
.
Oklah..ni bukan  saya cakap..kite ada klinikal test & menjadikan Vivix yang terbaru sekarang 13 kali ganda lebih mantop berbanding Formula yang sebelum ini.
.
Dan ia bukan lagi patent pending..its patented already. Haaa..tak ada dalam dunia yang boleh tiru atau guna khasiat yang sama macam mana yang ada dalam Vivix.
 .
Berbalik pada Telemore..'oh kalau macam tu aku punye bende alah 'Tele' ni tengah pendeklaa ye?'
.
Kalau kita tak pernah bagi penjagaan pada sel & jalani lifestyle yang tidak seimbang & tidak sihat..& telah ada tanda-tanda kesihatan yang terganggu..berkemungkinan besar petanda kepada Telemore yang semakin pendek atau telah pun bocor.
 .
Haa..bila bocor apa jadi!? Radikal bebas ni tadi boleh mencerobohan & merosakkan sel, mengubah fungsi dan juga DNA kita Kerosakan ini melibatkan semua sel baru yang mewarisi DNA tersebut.
.
Semakin usia meningkat semakin bertambahlah sel badan yang rosak, justeru semakin banyaklah fungsi semula- jadi badan yang tergendala dan ianya mengundang berbagai masalah kesihatan
.
Haa..masalaaa ni kite terdedah kepada risiko kegagalan fungsi-fungsi organ yang perlahan-lahan rosak..ada yang pun yang berkemungkinan besar berada pada stage-stage penyakit kronik.
.
Nauzubillahiminzalik..kawan-kawan, masih belum terlambat & jangan 'nanti-nantilah aku makan Vivix ni' kita tak tahu condition badan kita sekarang..
.
Jangan tunggu bila secara tiba-tiba kita dah dapat penyakit baru kita nak tercari-cari penawarnya..bila dah sakit..menahan sakit tu satu hal lah kan..ye benar penghapus dosa.
.
Tapi Allah dah bagitau badan kita ni pinjaman, kita ni kena jaga betul-betul..rosak punah amanah Allah maka punahlaah kita bersama
.
Jangan berjimat pada benda yang perlu.
.
Dapatkan Vivix dari Pn Rose hari ini,
0197731060
.
Promosi Twin Pack Vivix Berakhir 31 Oktober 2016. Dengan belian Twinpack ini kawan-kawan juga bakal perolehi,

✔ Free Keahlian Bernilai RM68.90
✔ Cash Rebate
✔ Free Vitamin C **valid from 1-15okt2016
✔ Entitle to get Special Shaklee Shaker PWP RM23.30.
.
0197731060
0197731060
0197731060

#hi5shaklee #tsunamishaklee #lifeamazing #sihattanpaubat
#penuaansihat #awetmuda #vivixtwinpack #vivixmurah #selsihat

You Might Also Like

0 comments