Cara Cegah Anak Kerap Demam, Batuk & Selsema Bantu Kedatangan Penuh Ke Sekolah

  • Wednesday, February 22, 2017
  • By Rose MH
  • 0 Comments


Saya yakin ada ibu-ibu yang sangat mementingkan rekod kehadiran sekolah anaknye penuh..as personally nak kehadiran tu penuh supaya anak tak ketinggalan dalam pelajaran..malah dalam masa yang sama nak mendidik anak itu untuk berdisiplin. So that nanti bila dah belajar di kolej pun tak ponteng kelas kan..

Tapi pastinya kalau ia melibatkan tidak dapat hadir kerana sakit..memanglah kita tak boleh nak elak..hal-hal emergency atau sebab-sebab tertentu tu special kes lah kan..it nothing to do with apa solution yang ahkakrose nak kongsikan hari ni..

Kita ada cara untuk atasi keadaan anak yang tahun lepas kerap sakit selsema, batuk dan demam ni sampai terpaksa ponteng kelas banyak sangat..cara mudah dan cara pencegahan juga adalah dengan tingkat imuniti anak itu secara semulajadi




Anak-anak yang kurang makan..kurang aktif memang memiliki imuniti yang tak kuat. Sebagai langkah, ibu bapa perlu ambil beratkan pengambilan suplemen macam multivitamin, atau vitamin C untuk anak-anak,..yang paling penting untuk pemulihan segera terkadang, sakit 3 jenis yang saya sebutkan tadi adalah biasa dikalangan anak-anak even diri kita jugak sekali pun kan..

mungkin berjangkit dari kawan-kawan di sekolah..hari ni elok-elok pergi sekolah tiba-tiba balik demam, selsema atau batuk sebab dah dijangkiti kawan yang tak sihat.

So..boleh amalkan Imunne Booster dari Nutriferon Shaklee tentunya.

Tengok bagaimana seorang ibu ini menjaga imuniti tubuh anak nya sampai berjaya hadir penuh ke sekolah..Alhamdulillah tak sia-sia usaha ibu ini kan..

Nutriferon ni boleh di ambil seisi keluarga. Dapatkan dari Kak Rose okeh!?
whatsapp 0197731060


**Saya kongsikan juga Video untuk cara cegah selsema, batuk & demam untuk kawan-kawan sendiri sebagai ibu bapa yang kerap mengalaminya

You Might Also Like

0 comments