Vitamin Untuk Kulit Cantik, Mulus & Gebu Tak Perlu Nak Tepek Foundation Lagi

  • Wednesday, December 31, 2014
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Kulit bersih, bebas dari segala masalah kulit muka, cerah, gebu & anjal menjadi idaman setiap kaum wanita & lelaki juga..aik? Lelaki pun nak kulit cerah gebu bagai? 

Mungkin ada sesetengah lelaki yang sangat-sangat pentingkan kecantikkan kulit tapi kebiasaanya pekej wanita yang mempunyai kulit cantik gebus ni memang jadi 1 kriteria lelaki dalam mencari pasangan hidup meraka tapi pastinye bukan faktor itu semata-matakan..

Perilaku & agama juga sudah pasti jadi keutamaan. Nak jauh menyimpang plak..ok bagi suami pula mestilah banggakan ada isteri yang pandai jaga pernampilan, anggun & cantik. Siapa tak suka ye tak? ^_^

Mari kite kenali kombinasi hebat utk kulit cerah cantik gebu & anjal ni..
 

Vitamin C 




Membentuk Kolagen – Meransang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.

Mencantikkan Kulit – Ambil vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utaman kejadian jeragat.

Vitamin E 





Anti-Penuaan – 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

Membaiki Parut – Membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada luka unutk mengurangkan kesan parut.
 
Dan akhir sekali untuk kekal cantik dan sihat..kita kenalah ambil sekali dengan B Complex. 

Kenapa?..sebab B complex shaklee lengkap dengan lapan kumpulan vitamin B , dilengkapi dengan Sistem penyerapan Boaktif Berpaten. Lebih tepat lagi  ialah Asid Folik, iaitu sejenis vitamin B tidak dapat diserap dengan mudah.


B Complex 



Banyak keperluan vitamin B complex ini, antaranya:

Mengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, orang cakap kalau  nak cantik kita tak boleh stress, nanti nampak tua kalau asik kerut dahi je manjangkan, so ambil b complex untuk kawal stress kite..

Selain tu B complex juga membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik dan macam – macam lagi.  

Klik sini untuk lebih manfaat lanjut B complex

Credit info to : www.celikvitamin.com

Kalau nak keberkesanan yang lebih optimum & mempunyai badget lebih, sangat-sangat digalakkan untuk mengambilnya bersama-sama dengan ESP Shaklee & Shaklee Collagen Powder..nak pilih antara dua tu pun boleh. ^_^

Result yang sangat puas hati dari Wahidah Rashid.

"Salam semua,
saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee vit b complex, vit c dan vit E + omega guard.

Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn’t?
Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. 

Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless.  

Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. 

Less is more :)gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing  I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. 

Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)”
 
Ini bukan edit bukan instagram @ photoshop ye, this is real picture punye.


Jom kita mencantikkan diri dengan vitmain semulajadi yang tiada bahan kimia bahaya, melalui ujian klinikal & test yang sangat terperinci & yang pastinye ia HALAL.

Nak perubahan yang berbeza..inshaAllah dengan panduan & pengambilan yang konsisten, pasti ia tidak akan mengecewakan anda.

Hubungi saya sms/whatsapp 0197731060 untuk keterangan lanjut & harga boleh runding.
  
Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik:
 

_/ Panduan pengambilan vitamin yang betul
_/ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
_/ Konsultasi priority by special request
_/ Harga istimewa
_/ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
_/ Penghantaran percuma*

_/ Jemputan ke group tertutup Shakle
 


 TONTONAN UNTUK MEREKA YANG MEMPUNYAI JERAWAT SAHAJA!!!


Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.

You Might Also Like

0 comments