Mighty 3 Gem Bantu Yang Bekerja Bertenaga Ketika Berpuasa

Bulan2 puasa ni kalau tak ambil makanan & minum air byk ketika sahur..memang badan akan layu & letih..tambah2 plak cuaca panas terik..Kita pasti terhidrat disebabkan oleh tuntutan kerja & aktivit harian kite. Kekalkan bendalir badan & bantu anda cergas bertenaga tanpa perlu melepek kat sofa setelah seharian berpuasa dengan MIGHTY 3 GEM.



Kebaikan Berpuasa Dengan Mighty 3 Gem Shaklee


Energizing Soy Protein -  sumber protein tinggi yang akan membuatkan anda rasa kenyang yang lebih tahan lama ketika berpuasa.



Meal Shakes - sumber multivitamin yang terbaik. Bila kita berpuasa, badan kita sebenarnya melalui proses detoksifikasi. Sementara detoksifikasi itu berlaku, Meal Shakes dapat memastikan badan kita mendapat bekalan nutrien baru yang mencukupi. 



Performance Drinks - minuman seperti isotonik tetapi tanpa gas. Ianya bagus dalam mengelakkan dehidrasi kulit sebab ia mengurangkan kehilangan bendalir dan menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air. Ia akan seimbangkan proses kehilangan air dalam badan, dan justeru badan kekal rasa segar.  Dengan itu, anda tidak akan rasa mudah dahaga. Digalakkan juga diambil masa berbuka supaya cepat menyegarkan badan dari keletihan. 

Siapa yang sesuai ambil Mighty 3 Gem?
  • Kanak-kanak
  • Ibu menyusu
  • Ibu hamil
  • Mereka yang berpuasa
  • Mereka yang aktif bekerja
  • Mereka yang bersukan
  • Warga tua

Bekalkan tubuh kite dgn nutrisi lengkap dari Mighty 3 Gem Shaklee agar kite terus agar kite cergas & aktif semasa berpuasa.

Set ini amatlah sesuai untuk BERSAHUR DAN  BERBUKA PUASA. Kalau kita last minit terjaga masa sahur..bancuh Mighty 3 Gems ni pun dah memadai untuk anda berpuasa sepanjang hari!! Insya Allah.
Dapatkan MIGHTY 3 GEM ini dari House Of Vitamin dan nikmati diskaun serta Bonus menarik hanya dari kami.

Berminat?? Boleh juge msg@call 0197731060
 

You Might Also Like

0 comments