Cara menjadi Ahli Shaklee

  • Wednesday, October 09, 2013
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Saya mula mengenali Shaklee semase mengalami  masalah kekurangan susu badan sewaktu menyusukan anak pertama, dengan mengambil Set B untuk penggunaan selama sebulan, alhamdulillah susu banyak & badan cergas je.  

Setelah memulakan bisnes kecil2an secara online menjual beberapa produk di facebook, mula terfikir why not saya cube Shaklee juge memandangkan produknye yang sangat efektif. Pilihan saya tidak salah lagi memilih menjadi ahli Shaklee, bukan sahaja untuk makan sendiri & berniaga malah banyak manfaat yang saya perolehi selain dapat membantu suami menambahkan pendapatan & yang paling menyeronokkan lagi, saya masih boleh belajar menghadiri kelas2 Shaklee hanya di hujung jari walaupun upline saya berada jauh dari saya. Anda berminat juga?? Mari sertai kami hari ini.

 

 

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee

1. Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee (yuran).

2. Ataupun Membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM670 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma.
Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran, secara online) 

3. Ataupun anda boleh pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 906555 sebagai sponsor. Akan tetapi kini Shaklee menyediakan Pendaftaran secara online lebih mudah,  kerana setelah berdaftar dengan saya melalui online anda akan memperolehi ID Shaklee yang mana anda boleh serte merta log in ke Member area di www.Shaklee2u.com.my & boleh terus membuat pembelian secara online


Yuran keahlian Shaklee 

Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau tiada caj penghantaran dikenakan sekirenye ia dihantar melalui saya beserte dengan pembelian Set Kesihatan yang anda pilih (penghantaran melalui saya hanya untuk kawasan Ulu Kinta, Tanjung Rambutan, Bercham & area Sunway). Maksimem registration ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch @ register melalui online). 

Maintain point dan keahlian

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Tak perlu.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?

Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya 905666 sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee trial pack.


Apa nak buat jika saya dah daftar dengan orang lain tapi nak join bisnes Shaklee trial pack?

Anda boleh tukar upline dengan register semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula2 mendaftar (step paling atas tadi). Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda, 906555.
Apa kelebihan jadi ahli Shaklee?

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan mengikut syarat level point yang ditetapkan
Dengan menjadi ahli di bawah saya (menggunakan ID saya 906555 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.
Saya mengucapkan selamat datang kepada ahli2 Shaklee yang baru mendaftar di bawah naungan House Of  Vitamin. 

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya di rosezm85@yahoo.com @ pm saya di FB Rosemawatie untuk maklumat lanjut
@ hubungi saya terus di 0197731060.


You Might Also Like

0 comments