Khasiat Vivix Shaklee : Tonic Anti Penuaan

Bulan Julai Shaklee mempromosikan VIVIX BUY 6 FREE 1 & semua orang mampu mendapatkannya...why not beli 1 buat hadiah isteri tersayang atau ibu bapa atau yang dah berkahwin,boleh bagi mertua sebagai tanda kita peduli akan kesihatan mereka. ^_^

Zaman sekarang orang muda pun dah nampak berusia..yang berusia pula ada yang tampak muda remaja, baik dari segi rupa mahupun kesihatan..kalau yang ini pasti ada rahsiakan..memang kite tak boleh lawan lumrah kehidupan yang muda pasti akan tua tapi tidakkah kite mahu mempunyai kehidupan yang panjang dengan kesihatan yang baik? Nikmati kehidupan penuh makna dengan tubh yang sihat, masih boleh lakukan perbagai aktiviti walaupun umur sudah semakin senja.

Apakah sebenarnya erti penuaan? 


Mengapa sel menjadi tua dan lemah? Apakah yang sebenarnya berlaku kepada tubuh badan kita sehingga berlaku perubahan seumpama itu?

Penuaan tidak lagi digambarkan oleh sel yang semakin berusia. Penuaan kini diertikan sebagai – penuaan sel. Bermulanya penuaan itu adalah dari sel kita. Sel yang mengalami penuaan ialah sel yang mula rosak disebabkan oleh stress, diet yang malnutrisi (samada kurang atau terlebih!) dan pencemaran di persekitaran kite.

Kajian menunjukkan pengambilan makanan yang mempunyai kandungan lemak yang tinggi meningkatkan tekanan biologi sekaligus menjadi salah satu faktor penuaan sel.

Bile kite semakin berumur, keadaan ini akan mula memberi kesan kepada ‘kilang penghasilan tenaga' di dalam sel badan. Apabila bilangan dan fungsinya yang juga dikenali sebagai mitochondria ini semakin menurun ia menyebabkan tenaga sel smakin berkurangan & menjadikan metabolisma kite turut menurun. 


Mitochondria


Dan setiap hari, sel-sel tubuh kita diserang oleh berjuta2 radikal bebas yang merosakkan DNA sel kita. Kerosakan sel juga boleh disebabkan oleh pengumpulan AGE (advance glycation end products) yakni hasil tindakbalas sel protein dengan gula.

Badan kite menghasilkan radikal bebas secara semulajadi, yakni ekzos dari tindakan metabolisma sel.. dan tubuh kita juga ada antioksidan(penyembuh) semulajadi. Namun disebabkan perkara2 di atas, badan kita dah tak cukup antioksidan semulajadinya bagi melawan radikal-radikal bebas perosak sel tersebut.

Apakah antioksidan yang terbaik untuk kita?


Ia terdapat daripada sejenis Anggur Muscadine - anggur hebat yang paling mustajab kerana ia hidup secara semulajadi dalam cuaca yang ekstem & jarang didapati. Semakin ia terdedah kepada suasana ekstrem, semakin ia menghasilkan resevratrol yang tinggi!

Setelah bertahun kajian dijalankan, Shaklee mendapati  anggur muscadine mempunyai resevratrol dan campuran phytonutrientiyang telah menunjukkan 10 kali lebih berkesan dari pengambilan resevratrol semata-mata yang mana telah menunjukkan impak kepada 4 cara iaitu:
  • meningkatkan sistem pertahanan sel
  • meningkatkan tenaga sel
  • memperbaiki sel
  • mengoptimumkan potensi sel 
  •  

Menarik tentang VIVIX.!!






  •  Kandungannya semulajadi tanpa pewarna tiruan, pemanis, perasa dan pengawet.
  • Bahan yang digunakan mempunyai potensi lebih 10 kali dari resevratrol semata2 dalam memperlahankan penuaan sel.
  • Mempunyai lebih dari 15 polyphenol termasuk ellagitannins yakni antioksidan semulajadi
  • Dipatenkan eksklusif untuk Shaklee
 Rujukan : Mommy Lyna
 
Jangan lepaskan peluang ini!!! ^_^

ORDER NOW HERE!

Info lanjut:
PM : http://goo.gl/V9aqx6
SMS 0197731060
COD area : Bercham, Tanjung Rambutan, Ulu Kinta, Taman Perpaduan & Sunway City
Courier melalui Poslaju/Gdex/Citylink: Seluruh Malaysia  termasuk Sabah & Sarawak.

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik:

✔ Panduan pengambilan vitamin yang betul
✔ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
✔ Konsultasi priority by special request
✔ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
✔ Penghantaran percuma
✔ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee

Saya Pengedar Shaklee berdaftar, ID 906555
Your Trusted,
Shaklee Independent Distributor
iR Rosemawatie Mah Hassan

You Might Also Like

0 comments