Set Berpuasa Shaklee : Kurang Rasa Lapar & Dahaga Ketika Berpuasa

Ramadhan kali ni sangat berbeza, terasa nikmatnya berpuasa tanpa mengikut rasa keinginan nafsu berbanding 2 tahun sebelumnya..dah 20 Ramadhan kan? sekejap je masa, tak lama lagi Ramadhan dah nak tinggalkan kite..okeh, entry kali ni saya nak share pengalaman berpuasa dengan Set Berpuasa Shaklee.

Alhamdulillah..sampai hari ni, masih tak menjejakkan kaki ke bazar Ramadhan, encik suami je laa yang pegi pun, itu pun beli makanan yang sangat sederhana, sekadar air yang terasa nak diminumnya & 1 jenis juadah sahaja, selebihnye sebab wifenye dah masak ^_^, ade sekali je dapur bercuti kerana en suami nak makan nasi ambeng..kalau tahun-tahun sudah asal ke bazar je macam-macam nak beli, sudahnye yang leftover memang terus 'over' tak disentuh sudah, kekenyangan..tulaa ikut nafsukan..sudahnye membaaaziir..

Apa yang best berpuasa kali ni? Tahun ni kali kedua saya berpuasa bersama suplemen Shaklee, ketika bersahur wajib sediakan juga Performance Drink+ESP ia membantu mengawal nafsu selera saya yang nak makan macam-macam, malah ia turut membantu dari segi bekalkan tenaga sepanjang hari, saya masih boleh kemas rumah, lakukan aktiviti harian seperti biasa, memang tak ada rasa macam nak melepek sebab berpuasa, kurang rasa haus, kurang rasa lapar, dan bagi ibu menyusu seperti saya,alhamdulillah susu badan tidak berkurangan.

Nak dibandingkan Ramadhan yang lain tanpa Shaklee, kalau awal pagi tu, dalam lingkungan 10 ke 11am, normally perut saya biasanye dah rase pedih dah, tapi berbeza dengan Shaklee, around 5 to 6pm baru laa perut ni dah mula rase lagu keroncong mak limah, sambil-sambil tari menari die kat dalam ni. >_< eehee, sebab that time dah masa untuk memasakkan, jadi tak fikir sangatlah keadaan perut yang buat konsert zapin ni tadi.. ^_^

Saya turut berbuka dengan PD+ESP untuk kembalikan tenaga setelah seharian berpuasa & kembalikan kestabilan cecair didalam badan saya, memang terasa kesegarannya lain dari yang lain. Set Berpuasa ini dilengkapkan dengan Mealshake Shaklee. Mari kita ketahui lanjut kebaikan Set Berpuasa ini,



Kelebihan Set Berpuasa Shaklee


Performance Drink Shaklee (PD)

✔Tidak berkarbonat  (bebas gas)
✔Kurang kandungan gula (less sugar).
✔Mempunyai kadar natrium yang rendah yang mempercepat kadar penyerapan elektrolit dalam badan, maka anda akan rasa KURANG HAUS!
✔Bersifat isotonik (jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita). Kesannya ia akan mudah diserap, lantas meningkatkan kadar gula di dalam darah membuatkan tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT! 

Energizing Soy Protein Shaklee (ESP)

✔Membantu mendapatkan extra energy (juga sesuai untuk ibu-ibu hamil dan breastfeeding)
✔Membantu meningkatkan sistem imun badan
✔Sumber protein yang sangat baik untuk supplement tambahan diet untuk mengawal berat badan
✔Bagi ibu-ibu yang menyusukan badan, ESP juga sangat bagus dalam mambantu memekatkan susu

Kelebihan Mealshake Shaklee 


✔Boleh dijadikan instant sahur atau sarapan pagi untuk seisi keluarga
✔Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral serta kalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak
✔Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak
✔Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan

 Memang tak rugi memiliki Set Berpuasa ini, mari kita booster buat amal banyak2 untuk 10hari terakhir berpuasa ni, masih belum terlambat untuk mendapatkan the HOTTES set on Ramadhan ini.
Klik icon untuk belian segera.

http://goo.gl/qndif2


PM : http://goo.gl/V9aqx6
SMS 0197731060
COD area : Bercham, Tanjung Rambutan, Ulu Kinta, Taman Perpaduan & Sunway City
Courier melalui Poslaju/Gdex/Citylink: Seluruh Malaysia  termasuk Sabah & Sarawak.

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik:

✔ Panduan pengambilan vitamin yang betul
✔ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
✔ Konsultasi priority by special request
✔ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
✔ Penghantaran percuma
✔ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee

Saya Pengedar Shaklee berdaftar, ID 906555
Your Trusted,
Shaklee Independent Distributor
iR Rosemawatie Mah Hassan

 

You Might Also Like

0 comments