Jadi Ahli Shaklee Kerana Keahlian Seumur Hidup

Kebaikkan menjadi ahli Shaklee bukan sahaja untuk menikmati harga ahli yang murah malah pengguna-pengguna Shaklee dapat manfaat lebih dari itu..Entry kali ini saya nak sentuh berkenaan dengan keahlian seumur hidup yang ditawarkan oleh Shaklee.

Pengalaman jadi ahli untuk untuk 2 produk yang sangat-sangat dikenali, rasenye tak perlulah saya mention di sini produk apa ye. Mungkin semasa berdaftar saya sudah dimaklumkan yang pendaftaran perlu di renew setiap tahun, malangnya saya hanya dapat tahu keahlian telah tamat tempoh ketika hendak membeli produk tersebut. Memang rasa macam tak best sangat-sangat that time..ini bukanlah sebab ape yang saya nak beli tak dapat, this is about how not cool being seorang pengguna yang mepunyai keahlian akan tetapi keahliannye telah tamat tempoh ketika hendak membuat pembelian. Tak ke kita rasa awful mase tu..hihi, well itu dah satu kerugian untuk kita...Nak register semula? Tidak kot.. ^_^

Kesimpulannye pada Shaklee, jika saudara/saudari sememangnye pengguna vitamin-vitamin Shaklee, sangat-sangat digalakkan menjadi ahli, hanya RM75 SEUMUR HIDUP SEPANJANG HAYAT (sama laa tu maksud ayat tu kan..eehee), yang pastinye anda tidak akan rugi dengan mengalirkan wang anda untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Kenapa sebaik-baiknye jadi ahli?

Saya nak bagi satu contoh ringkas di sini,

Kad AEON MEMBER, kebanyakkan penduduk di bandar mesti ada satu atau dua atau mungkin lebih dalam satu family yang lebih dikenali sebagai kad ahli Jusco, pun mengenakan yuran tahunan sebanyak RM12 jika ingin kekal sebagai ahli. Itupun, bukan dapat diskaun produk Jusco sangat pun, cuma setakat 3-5% atau kumpul mata ganjaran yang 95% daripada kita tidak pernah tebus sampai keahlian tamat.

Langsung berbeza dengan keahlian Shaklee, bukan sekadar jimat 20% tetapi juga tiada sebarang yuran tahunan sama sekali seumur hidup! Bayangkan jika umur anda 30 tahun dan purata jangka hayat kita sekitar 70 tahun, anda tidak perlu bayar satu sen sekalipun sepanjang 40 tahun jadi ahli Shaklee. Kalau diambil kira RM12 yuran tahunan Jusco sebagai kayu pengukur, anda dah jimat RM480!

Nah, saya dah berikan kira-kira untuk penjimatan wang saudara/saudari, sebagai seorang pengguna Shaklee jelas sekali ia tidak merugikan malah menambah nilai wang dan pulangan yang baik untuk saudara/saudari.



Kelebihan jadi ahli Shaklee


✔ Diskaun 20% ke atas semua produk
✔ Mata terkumpul hasil belian produk.
✔ Cash Bonus hasil dari atas terkumpul.
✔ Layanan dan Konsultasi istimewa dari pengedar/penaja.
✔ Tak perlu menjual jika hanya makan sendiri.
✔ Keahlian tidak terbatal sekirenye tidak membuat pembelian.
✔ Tak perlu 'buang duit dan Masa' untuk 'survey' pengedar mana yang boleh beri anda harga terendah dan sanggup nak layan setiap persoalan anda.
✔ Dimasukkan ke dalam group khas tertutup ekslusif untuk pelanggan Shaklee di FB.

 Keahlian seumur hidup tidak akan terbatal sekirenya anda tidak membuat sebarang pembelian pun, itu lagi istemewa, sesetengah keahlian produk..kalau kita tak buat pembelian dalam tempoh yang lama, memang keahlian dibatalkan serte merta kan. Kelebihan menjadi ahli Shaklee bukan sekadar keahlian percuma sahaja, malah saudari/saudari juga layak menjadi ahli Shaklee kerana cash bonus yang disediakan.

Sebarang pertanyaan lanjut mengenai keahlian Shaklee, saudari/saudara boleh terus hubungi saya
di 0197731060 (prefer SMS) boleh whatsapp/wechat. @ boleh terus PM House Of Vitamin fan page saya di sini.



You Might Also Like

0 comments