Butik Baju Dalam Bilik Anda Di 7th Jehan, Bandar Sri Permaisuri, Cheras

Saya ni tak pandai sangat nak gayakan pemakaian mengikut peredaran fesyen semase, tapi sangat-sangat minat & ade jugak ingin mencuba dengan fesyen-fesyen muslimah yang menampilkan warna-warna pastel, gabungan tudung  yang labuh menutup dada, & jubah yang boleh masuk dengan ape majlis sekali pun,asal tampak simple & kemas oklah.. Tapi kalau kawan-kawan lebih berminat dengan sesuatu yang baru & berani mencube..haa memanglaa kene try visit boutique uncle suami saya yang baru sahaja di buka di cheras ni..menyediakan bukan sekadar koleksi baju, malah lebih dari itu..kalau nak tahu lebih lanjut.. teruskan membaca k.. ^_^

Orang bukan fesyen nak cerita pasal fesyen..agak janggal tapi takpe..bukan salah di sisi undang-undang pun..kihkih..tapi kalau kawan-kawan nak perubahan dalam penampilan,  nak tukar imej baru...inilah masanye..inshaAllah pakcik saya ni akan membantu.

Boutique yang terletak di No 9-3, Jalan Dwitasik 1, Dataran Dwitasik, Bandar Sri Permaisuri, Cheras telah diberi nama 7th Jehan diambil sempena 7 lapisan langit & syurga. Jehan dalam bahasa Arab bermaksud kecantikkan & dalam bahasa Perancis bermaksud Allah The Gracious. waaah exclusive gitu kan...unsur-unsur keislaman yang diterapkan dalam nama boutique ni sangat unik.


 Haa tu dia complete kat dalam pic tu info 7th Jehan, bolehlaa terus contact owner kalau tak jumpa jalan, follow jangan tak follow kat instagramnye. Jom kita tengok plak macam mana serbe sedikit suasana dalam boutique ini. 

Dengan menengahkan concept home boutique, kawan-kawan akan rasa macam berada di dalam bilik sendiri bezenye closet kawan-kawan kene bayar hihi..kalau kat rumah bukak almari, pilih & pakai je kan..FOC.hihi.

 Feel like you own room bebeh. Tengok tu untuk wanita bertudung pun ada.


Koleksi yang disediakan oleh 7th Jehan juga sememangnye menarik, ade 7 bahagian ke semuenye 
  1. Hijab/Tudung 
  2. Jubah Dan Abaya 
  3. Product kecantikkan 
  4. Kain ela seperti lace, sequin dan many more to come 
  5. Accessories 
  6. Tailor Made Dress 
  7. Exclusive wedding dress from middle east top designer yang baru2 on design baju untuk Beyonce and J.Lo. Waaaooow...hebat. Rugi kalau korang tak shopping kat sini.
Istimewanya juga turut disediakan adalah wedding dress. Yang ni tidak diletakkan kat internet gambar baju nye..mereka hanya tunjuk catalog di butik sahaja & ambil measurement bagi yang nak tempah. Khidmat khaslaah kirenye ni.

Antara koleksi kasut. 

Okeh... Satu lagi perkhidmatan lain yang disediakan khusus untuk kaum lelaki sahaja..ditawarkan urutan 'Handsome Up' ( batin ) untuk bakal suami & suami yang bermasalah dalam hubungan kelamin. Bolehlaa terus hubungi owner untuk maklumat lanjut ye.

Inilah pakcik saya, baru sahaja menamatkan zaman 
bujangnye pada awal oktober baru2 ini. 

Tercapai juga hasrat bapa saudara suami saya ini untuk membuka sebuah boutique. Pengalaman luas mengembara di luar negara telah memberikannye inspirasi pada beliau dalam memilih rekaan fesyen & koleksi yang bersesuaian untuk dikongsikan dengan orang ramai. 

Kawan-kawan yang tak berkesempatan nak keluar ke boutique ini, boleh hubugi Nor Elham Abdulullah di personal facebooknye @ contact/whatsapp terus beliau di 011-21124021

Owner Of 7th Jehan:
Abbas ( Ali Taheri ) - From Iran
Rosli And Aziz

You Might Also Like

0 comments