Pengedar Shaklee Kuantan Hanya Berdekatan Anda

  • Saturday, October 25, 2014
  • By Rose MH
  • 0 Comments

'Takde stokis & tak boleh di jual kat luar, susahlaa nak beli, produk die memang bagus, tapi sayang susah nak dapat'

Saya pernah mempersoalkan tentang susahnye nk dapat produk ni..ingat ade jual kat kedai, maklumlaa nak jimat wang pos nak cari di area yang berdekatan sahaja. Itulah kelebihan yang ada pada peniaga Shaklee..ia hanya boleh di dapati dari pengedarnye yang sah sahaja. 

Memang produk ni tak boleh suka suki dijual di kioks2 di pasaraya, di kedai2 atau di tempat terbuka yang lain. Adalah menjadi satu kesalahan bagi mereka yang menjualnye secara terbuka. Kenapa?? Nak cerita yang ni saya kene bukak entry lain..inshaAllah..saya akan kongsikan.

Shaklee sebenarnye mempunyai cawangan-cawangan tertentu di Malaysia, di Kota Bharu,  Penang, Johor, Ipoh, KL & Kota Kinabalu.

Bagi penduduk kawasan Pantai Timur,Vitamin Organik juga mempunyai rangkaian Pengedar Sah Berdaftar bagi memudahkan anda untuk mendapatkan Shaklee nutrisi terbaik 100% bebas bahan kimia dan hanya berasaskan bahan semulajadi ini.. 

Untuk yang berada jauh dari cawangan-cawangan tersebut memang susahla nak ke sana kan, cik/puan/encik jangan risau di KUANTAN, kami ada pengedar-pengedar yang ada berdekatan dengan cik/puan/tuan yang menyediakan konsultasi yang terbaik untuk pemilihan vitamin yang bersesuaian dengan masalah kesihatan kita.

Kami juga menyediakan khidmat COD sekirenye tempat cik/puan/tuan tidak jauh dari tempat tinggal pengedar, dan kiranye cik/puan/tuan berada di luar kawasan kuantan, kami masih boleh buat penghantaran kepada cik/puan/tuan melalui pos laju & Gdex atau Citylink. Adalah lebih baik berjumpa untuk mendapatkan penjelasan lebih detail, di samping itu kita dapat mengeratkan silaturahim di antara kita. Sekirenye khidmat COD tidak dapat dijalankan, konsultasi sepenuhnye secara berterusan berkenaan dengan vitamin tetap akan diterangankan dengan jelas melalui online atau sms.





Kawan-kawan di luar sana boleh dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan menghubungi pengedar Shaklee kami seperti tertera di bawah ini:

1. Pn. Nurlina Syafawati Mohd Radzuan
MY LITTLE NINOS & ME BOUTIQUE
B-24 lorong IM5/1,
Bandar Indera Mahkot
25200 kuantan, Pahang
Contact : 0192527189
Facebook : Nurlina Syafawati Mohd Radzuan

P/s: Pn. Nurlina juga menjalankan perniagaan menjual pakaian & keperluan bayi juga ibu mengandung..sambil2 sembang Shaklee bolelaa order baju2 baby kot kalau kawan-kawan sedang menanti kelahiran baru.


Masih tiada Pengedar Shaklee di kawasan rumah kawan-kawan?? & Berminat juga nak turut serta membantu orang sihat dengan suplemen semulajadi Shaklee di samping menambah pendapatan dari rumah @ sebagai partime ??

JOM JADI AHLI SHAKLEE HARI INI,
untuk mengubah ekonomi kewangan kita kepada lebih baik..ramai yang menjana pendapatan 4-6angka hanya dari rumah dengan  membantu menambah nilai kesihatan dalam kehidupan orang lain. Klik sini untuk kelebihan menjalankan perniagaan Shaklee.





Mari kita menggunakan diri kita untuk menambah baik kehidupan kita & orang lain dengan sesuatu yang unik & berbeza yakni Shaklee. Tidak terlambat untuk kawan2 kongsikan kebaikan produk ini bersama keluarga tersayang & mereka di luar sana juga. InshaAllah..

Sebarang pertanyaan lanjut, kawan2 boleh terus hubungi saya melalui SMS@WHATSAPP 0197731060.

You Might Also Like

0 comments