Gout Hilang Selepas Minum Vivix, Tidak Lagi Jalan Mengesot Dan Sakit Lutut


 


Ini mak dan abah saya..tapi untuk sharing kali ni saya nak cerita tentang satu-satunya abah kesayangan saya..😍

Sakit Sampai Mengesot Tak Boleh Jalan


Kurang dua tahun lepas kalau saya balik kampung..saya rasa macam sayu je bila tengok abah yang kadang terhenjut-henjut panjat tangga rumah baru balik dari ladang.

Masa berehat kat ruang tamu..kadang mengurut-ngurut lutut dan kaki nye yang melunjur tu..berharap dapatlaa hilang rasa sakit..

Kadang jugak terpaksa jumpa doktor cucuk untuk hilang sakit..

Kadang-kadang jugak abah tak boleh nak jalan sampai mengesot..ini selalu dengar mak cerita dari telephone..


Kesukaan Yang Menyakitkan

 
Abah ni memang penggemar seafood..makanya asid uric tu banyak sangat dalam badan
 
Kami dulu masa kecik-kecik pun suka satu masakan abah ni kupang masak pedas..

Sedap woih..tangan abah saya ni memang mak masak pun kalah..(mak tak kisah pun kalau tahu...,memang tak tandingi kupang pedas abah..kihkihkih😄😄😄)

Belum lagi kalau makan masakan abah ayam hutan masak pedas cili kecik..pergh terangkat😅

Eh..dah lari tajuk😄...okeh-okeh sambung..

Sirap Merah Membawa Bahagia

 
Tapi kisah gout abah ni dulu..

Lepas abah consume 2 botol Vivix, Masa kami sembang-sembang dengan jiran di majlis adik kahwin bulan 9 tahun lepas..Abah cakap pada kawan-kawan Gout abah dah hilang..'Aku dah tak sakit kaki macam dulu dah..aku makan vivix yang anak aku dok jual tu..Shaklee tu'

Celah seorang makcik yang saya panggil Cik Ti, oh Vivix tu..haa betul San memang Vivix tu bagus..ada seorang kawan aku makan Vivix nampak muda kulit cantik, tapi memang betul pun Vivix tu bagus sangat..harga pun memang patutlaa macam tu'

Saya yang mendengar..syukur pada Allah..Abah bebas Gout dah..sekarang abah fokus untuk perbaiki kesihatannya dengan Kencing Manis pula..sedang berusaha untuk bebas dari kencing manis nye pula bersama Vivix..in sha Allah.

Moga kesihatan abah bertambah baik..apa yang best..ahkakrose tak dengar lagi kisah sakit lutut, tak boleh jalan atau terpaksa mengesot dari abah & mak lagi😊😊

Alhamdulillah ya Allah
Bulan ni ada promosi Vivix ye..boleh dapatkan segera dari saya dengan harga promosi, belian 6 free 1 bakal menerima :

1. Free Membership bernilai RM68.90 
2. Cash Rebate RM250
3. Lifetime Consultation dari saya
4. Free Postage 

Jom kita bantu mak ayah kita sihat dengan ikhtiar bersama Vivix
 
~Nikmat Allah manakah yang kau dustakan~

Pengedar Shaklee Ipoh
Puan Rose
whatsapp 0197731060

You Might Also Like

0 comments