Realiti Produk Murah Bahaya Pada Kulit Dan Punca Penyakit

Saya ni dulu suka make up, bila dapat tahu bahaya produk yang mengandungi bahan kimia seperti merkuri atau bahan-bahan lain yang boleh merosakkan kulit,

Jadi terus stop make up..seriously dah bertahun pun sebenarnye..


KKM Keluar Kenyataan Produk Beracun


Lately macam-macam keluar cerita pasal produk local yang rosakkan skin pengguna, ditambah pula 5hari lepas keluar lagi berita pasal kosmetik yang diharamkan sebab ada racun.

Berhentilah kawan-kawan, berhenti meracuni tubuh, kalau benda ni bahaya kenapa masih dia orang jual!?

ok saya nak tanye balik,  KFC McD Meggi, segala junkfood tu pun bahayakan untuk kesihatan? tapi kenapa masih orang makan?  Fikir tang situ..

Kita tentukan apa yang kita nak bagi pada badan kita..bukan orang lain. Itulah pilihan


Murah Cepat Kesan Waspada Long Term Side Effect


Yelah calit-calit sapu-sapu cerah takdan 5minit..apply kat skin nampak perubahan ketara harini pakai esok hilang dah jerawat-jerawat haaa tu memang laa kene waspada..laagi tinggi bahan kimia dia.

Kalau yang natural bagi kesan cepat tu takpelah sebab dia guna bahan natural bases. But mostly natural bases ni memang ambil masa sebab tindakan dia juga secara alami. Bukan paksa tubuh untuk terima.
.
Kau orang tahu tak apa akan jadi kalau bahan-bahan kimia macam ni berterusan di ambil pada kesan dia pada kulit & tubuh kita..boleh membawa kepasa kegagalan fungsi sistem badan mahupun boleh menyebabkan kanser.


Kulit cantik realitinya dah makin tipis


Skin kita ada 3 lapis. yang luar sekali tu epidermis, area epidermis ni ada sejenis kuman nama dia P. Acnes, ia kuman pada kulit yang tak menyebabkan apa-apa jangkitan.

Tetapi, pada individu yang senang sangat dapat jerawat, P. Acnes akan bina koloni-koloni di dalam kelenjar minyak yang dah pun tersumbat dan menyebabkan jerawat, apa jadi pada kulit  bila pakai produk yang tinggi bahan kimia?

Produk whitening atau peeling ni akan menipiskan lapisan epidermis dan juga menghilangkan kuman ini.

So memang tidak akan keluar jerawat dan juga kulit mereka jadi putih cantik,bersih

(sama macam kita luka,dalam proses penyembuhan akan keluar kulit warna putih dulu kan  baru sikit-sikit nak kembali ke warna asal kulit kita)

So bila mereka konsisten pakai whitening atau peeling produk kulit mereka memang akan cantik, glowing, flawless & gorgeous.

Tapi bila mereka stop.kulit kita akan back to asal dan jadi sensatif maka kuman-kuman ini muncul balik sudahnya keluarlah jerawat nanah yang bengkak-bengkak.

Ada pun yang dah kenekan..
 

Pilih Yang Semulajadi


Haaaa..itu kesan pada skin, Bila kita apply pada kulit kita, kurang seminit racun dalam bahan tersebut akan masuk dalam tubuh dan menjadi sebahagian radikal bebas dalam badan kita..

Ini lah yang boleh bagi kesan sampingan untuk jangka masa panjang.

Kau orang janganlah fikir kesan positif segera yang kau orang nak tu..fikir akan kesan sampingan yang bakal kau orang dapat. Habis tu nak pakai produk apa!?

Ambillah produk yang natural bases, yang tidak berikan kesan sampingan untuk jangka masa panjang DIJAMIN SELAMAT macam Shaklee Nutriwhite Skincare..Sebab!!??

Perbezaan Nutriwhite Skin Care Shaklee Berbanding Produk Lain




1. Dibangunkan oleh saintis dan pakar-pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat

2. Mengambil masa 3 tahun untuk pembangunan produk (lama tu..produk di Malaysia..3 bulan dah boleh keluar pasaran kan)

3. Pemilihan bahan aktif dan mentah. Diperolehi di 16 negara

4. Ujian yang menyeluruh ke atas produk

5. Ramuan gabungan yang optimum

6. Selamat dan berkesan

7. Vitamin C ramuan selamat dan terbukti yang digunakan dalam formula kami untuk mendapatkan manfaat maksimum tanpa risiko kesan sekunder

8. Patent-pending whiten-16 adalah campuran daripada nutrien botani yang kuat yang membantu mengurankan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan lebih putih, kulit lebih cerah dan bercahaya

See..betapa pengguna akan selamat bila menggunakan Nutriwhite Skin Care ni.

Ingat pilihan untuk jaga badan kita adalah dari kita sendiri..jangan fikir sebab murah ia selamat, teliti kandungan dan kaji sebelum guna..utamakan KUALITI DAN KESAN JANGKA MASA PANJANG.

Untuk mendapatkan Nutriwhite Skin Care boleh whatsapp saya 0197731060

You Might Also Like

0 comments