Cara Berhenti Merokok : Vivix Shaklee Bantu Hilangkan Kenikmatan Pengisap Rokok Selama-lamanya

Bila saya tanya suami saya, 'apalaa yang best sangat isap rokok tu? tak boleh berhenti sangat ke..'
Jawab die 'hisap rokok ni nikmat tau'

Apalaa yang nikmat kalau ia nye merosakkan tubuh kita, nikmat yang tak terhingga pada kita sebenarnye, bila tubuh kita sihat..dah sakit nanti macam mana, hilang nikmat nak beribadah, macam2 nikmat yang bakal hilang lagi..


 harini mungkin kita yang hisap rokok rasa sihat..hati2 ye..
dalam diam ia memusnahkan tubuh anda.

Sebelum ni saya ade suggestkan die ambil Vivix tapi die tolak..tak mengapa laah. Moge Allah bukekan pintu hati die satu hari nanti kan..orang lelaki ni kite tak boleh paksa,,kene plan2..doa je dulu..kan senjata wanita tu ^_^

Tapi hari ni saya nak bantu anda...ye anda yang sedang membaca ini jika seorang perokok, yang perokok tegar yang memang dah laama berusaha nak berhenti..tapi doook tak boleh2 jugak. Tak kira lah perempuan mahupun lelaki.

Perempuan hari ini ade je yang merokok..memang itu hak masing2..tapi saya di sini terpanggil untuk membantu bukan sekadar kaum saya malah lelaki juga. Selebihnye terpulang kepada diri masing2.

Saya tahu bukan mudah nak berhenti merokok..saya benar2 paham..ye sejauh mana saya paham? cukuplah saya cakap saya faham....Meh kita tengok pengalaman En Uzir ni, macam mana dia yang hisap roko boleh hilang rase nikmat rokok tu semulajadi selama-lamanya.

Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Haaa,,,sekarang kita dah tau macam mana langkah untuk atasi nikmat merokok..supaya tak ada lagi lepas ni...nak rasa hisap yang merosakkan tubuh tu..

Bagaimana Vivix dapat membantu buat kita tak rasa nak merokok lagi?

Setiap hari, sel tubuh kita ni diserang hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA kita. 

Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, yang mana akan hasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel kita dan menjejaskan kesihatan fungsi sel tersebut.

Ia turut menyebabkan kita nampak tua dari usia. Cube tengok perokok2 hari ni..wajah mereka tak ceria..kulit muka tampak tua & kusam.

Ringkas saya jelas kan di sini, Vivix ni akan memulihkan semula struktur DNA & akan membantu mmperbaiki sel2 yang rosak & jadikan ia sihat seadanya. 

Sesuai Untuk Perokok Yang Mengidap Kanser

Sekirenye kawan2 seorang perokok yang mengidap kanser. vivix ni akan memperbaiki sel2 kanser dengan cara membina semula struktur DNA sel yang sihat.

Suplemen yang boleh membantu seseorang itu kurang rasa keinginan untuk merokok adalah suplemen yang mengandungi tahap antioksidan yang tinggi.

Kajian dari Universiti of Rochester mendapati antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakkan sel & melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.


Penggunaan Vivix untuk kesihatan menyeluruh, ia bebaskan pesakit dari penyakit kronik.

Antara yang berjaya mengurangkan ketagihan & berhenti merokok dengan VIVIV SHAKLEE.

Alhamdulillah beliau dapat bantu maknya berhenti merokok. Hisap rokok dah terasa pahit hempedu.


 Bebas rokok tanpa menghadapi withdrawal symptom. 
Fizikal lebih sihat & makin kacak.

 Dulu satu hari satu bungkus, sekarang 5, 6 batang je

 Ambil untuk tujuan kurus & sebab cepat letih, 
tak sangka terberhenti rokok.

Banyak lagi ye testimoni nye..boleh google lagi ^_^
 
Cube kire berapa banyak kos yang kawan2 spend setiap bulan hanye untuk rokok..
bezekan dengan formula saya ini,

Kos Rokok + Badan Sakit = Jumlah perbelanjaan untuk sihat yang tinggi
dengan, Kos pelaburan untuk sihat + badan sihat = Tiada perbelanjaan untuk cover masalah kesihatan yang tinggi.

Mana pilihan kita??

Sekirenye perlukan konsultasi saya untuk masalah ketagihan rokok kawan2..& nak selamatkan tubuh pinjamanNya ini sekarang. Hubungi saya 0197731060

Inshaa Allah saya pasti bantu.

You Might Also Like

0 comments