Faedah & Kebaikan Energizing Soy Protein

Apa itu ESP Shaklee?
 
Ni lah produk paling hot shaklee..ESP adalah susu soya dalam bentuk serbuk. Serbuk untuk diminum yang berasaskan soya berprotein tinggi, rasa mild soya ini bebas dari bahan perasa, boleh dicampurkan dengan pelbagai minuman kecuali yang berkafein..
JOm baca lagi,apakah keistimewanya ESP ni sampai jadi produk yang boleh dikatogerikan sebagai 'overwhelming' produk dikalangan customer-customer shaklee..


 
Energizing Soy Protein (ESP) adalah makanan tambahan protin berasaskan kacang soya yang pertama dicipta oleh Syarikat Shaklee yang mana telah banyak ujian klinikal dijalankan & mendapat pengikhtirafan di seluruh dunia. Memiliki kualiti protin yang tinggi diperbuat daripada tumbuh-tunbuhan yang hanya mengandungi "Non-Gmo" (tidak diubah secara genetik) yang diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap 850gm (1tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya yang boleh memberikan sumber tenaga segera & boleh bertahan lama.  
 
Esp juga merupakan satu-satunya produk dipasaran yang mempunyai 9 asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin & 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk peringkat umur tua dan muda.

Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan :-

Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.
 

Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:

 
Awet Muda - Asid amino membina otot, kuku, rambut, darah organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada pengekalan kulit wajah muda.
 
Baik untuk Hormon - kacang soya adalah satu2nya tumbuhan yang kaya dengan isolavon, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Membantu merendahkan paras kolestrol,cegah risiko osteoporosis & sakit jantung.
 
Baik untuk Prostat Lelaki - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti berkeupayaan menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Sangat baik dalam pemulihan
rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
 
Kulit Berseri & Anjal - Merangsang pembentukan semula kulit & otot,mengurangkan kedutan,agen anti-penuaan,mengembalikan keserian kulit & keanjalan otot,mempercepatkan proses penyembuhan luka & mengurangkan kesan parut.
 
Energy Booster - Membekalkan tenaga segera & meningkatkan sistem imun,memulihkan keletihan,mencegah migrain, insomnia & stress.
 
Membaiki Pigmentasi - Memgelakkan rambut beruban & gugur,kedutan,kesan tua & masalah Pigmentasi.
 
Membaiki Memori - meningkatkan kualiti memori,daya ingatan,dorongan seksual & rangsangan. 

 Ia bukanlah susu soya yang biasa seperti soya yeos atau soya lain yang terdapat diluar..tiada perasa tiruan, pengawet atau bahan untuk kekalkan ia melalui pemproses yang begitu ketat dari pemilihan biji benih yang terbaik dan menggunkan suhu yang rendah bagi mengekalkan khasiat ESP itu sendiri.
Waaah..bagusnya khasiat ESP ni kan..Berminat mencuba ESP Shaklee??
Hubungi saya sekarang!!
Rose Prefer sms:0197731060 @ PM sy di FB Rosemawatie
Shaklee ID:906555

**These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose,treat, cure, or prevent any disease.


You Might Also Like

1 comments