Program Shaklee Young Entrepreneur System (YES) Program Berniaga Untuk Anak Muda Juga Surirumah

Alhamdulillah..walaupun tidak dapat hadir mendengar taklimat Program terbaru Shaklee yang khas untuk belia-belia Malaysia..syukur kemarin dapat menyelit dikesibukkan ramai yang tidak dapat menyertainya untuk mendengar taklimat ini melalui meeting online di Webinar.

Apakah Program Y.E.S ini? & Apa yang Shaklee sediakan untuk bakal2 belia yang berjaya dalam program ini? Inshaa Allah jika anda semue teruskan untuk membaca..pasti ia bakal menjadi satu pelaburan masa yang sangat menguntungkan..

Sungguh berbesar hati untuk saya kongsikan di sini untuk anda semue...

Bila kita semua dah graduate, dah terima sijil kelayakan kita sama ada sijil diploma, ijazah dan sebagainya, apa yang kita akan fikirkan?




Dah tentu kita nakkan kerja yang baguskan? Kerja yang boleh bagi kita duit belanja lebih daripada gaji mantap yang kita ada, bukan sekadar kerja yang ada nama, pasti kita nak kerja yang boleh berikan kehidupan yang menyenangkan.

Boleh beli kereta yang dah lama kita impikan, rumah besar yang lengkap dengan pelbagai kemudahan & interior yang sangat bergaya, walaupun sibuk bekerja kita masih ade masa untuk berhobi di hujung minggu, dan yang paling best kite boleh hantar duit setiap bulan kepada kedua ibu bapa kita..

Sudah semestinye itu yang kita mahu lakukan kan..happy kan kedua ibu bapa kita kan..

Namun begitu, mungkin tak semua semudah itu untuk kita dapatkan peluang pekerjaan. Ramai orang yang mengganggur bertahun-tahun lamanya sebelum mendapat kerja. 

Top Dream Job antaranye adalah Entrepreneur

Ada yang terpaksa akur dengan sebuah sijil yang terpaksa di simpan & meneruskan pekerjaan yang tidak setaraf dengan kelayakkan diri.

Bukan kita nak memilih kerja..mungkin pada kita ini rezeki yang telah ditakdirkan oleh kita..tapi ingatkah anda semua..Allah berfirman dalam surah Ar-Ra'ad (ayat 11): "Sesungguhnya Allah tidak akan merubah nasib suatu kaum melainkan kaum itu sendiri yang merubah nasibnya."

Ini sudah jelas menunjukkan sebagai seorang manusia untuk mengubah nasib kita, kita perlu berubah.

  Jadi, apa nak buat sementara mendapat peluang kerja seperti yang diimpikan?

Atau bagi anda yang sedang bekerja tapi mahukan perubahan dari segi pendapatan..peluang ini anda perlu rebut! Kerana bonus yang Shaklee sediakan sangat lumayan...jangan berhenti baca dulu..tak nak tengok ke apa yang Shaklee sediakan untuk anda semua..^_^..baca sampai habis ye...




Projek YES ni sangat komprehensif, disediakan oleh Shaklee Malaysia sendiri. Dari awal pendaftaran hinggalah tamat program selama 13 bulan,

peserta akan dibimbing untuk membina bisnes rangkaian terbaik, dan mereka yang memenuhi kriteria bakal menerima trofi dan cash sebanyak RM10,000!

Itu belum lagi termasuk bonus yang berganda, 50% lebih dari biasa! Untung sangat sesiapa yang mengikuti program YES ni.

Bagaimana nak sertai YES?

Isikan borang di bawah dan kami akan hubungi anda untuk menjadi seorang YES bersama kami.

You Might Also Like

0 comments