Kenapa Saya Rasa Selamat Makan Shaklee Setiap Hari

  • Tuesday, November 08, 2016
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Kenapa Saya Rasa Selamat Guna & Setia Dengan Produk Shaklee?


Zaman anak sulung dulu saya memang ade ambil jamu (itu pun 2 botol je..bukan nak kondem jamu ye..haa jangan salah paham😅)..tapi bila tau perbezaan & kualiti keselamatan antara suplemen Shaklee & produk-produk lain

Terus beralih cinta & setia pada yang satu..😄


Bila dah makan suplemen, pinggan kau orang tidak laah perlu begini pula setiap hari ^_^

Tak Pernah Makan Produk Lebih 2 Tahun


Inilah satu-satunya dalam banyak-banyak produk yang saya consume (ceh macam laa banyak sangat ^_^) , ini lah paling lama, dah 6 tahun..dan saya akan terus amalkan sampai bila-bila in sha Allah.




Prinsip Shaklee ni, dia pegang pada semuanya alami, back tu fitrah alam gitu..Dia nak sediakan produk yang betul-betul menjamin kesihatan berpanjangan dalam mempraktikkan cegah sebelum mengubati & sambil-sambil tu jaga bumi..kan Allah suka tu😊

Tagline Shaklee gunakan ni pun 'Always Safe Always Work Always Green'

Memang walk the talk habis..thats why Shaklee now stay strong & semakin grow even dah 100years


Kenapa Tak Berpaling Lagi Pada Produk Lain?


SEBAB UTAMA nya...apa yang badan saya perlukan, jika saya tak dapat dari pengambilan diet seharian, telah tersediakan secara semulajadi dalam setiap vitamin shaklee..

Macam mana kite perlu makan sayur-sayuran & buah-buahan juga protein serta segala yang badan perlukan tu..macam tulah juga ia tersedia dalam vitamin..bezanye ia makanan tambahan yang konsepnya bertujuan untuk lengkapkan apa yang kita tak ambil dari makanan harian..bukan peganti makanan sebenar

Menu Harian Kita 'Lack Of Nutrition'


Tiap-tiap hari menu kita, cukup ke hidangan lengkap ikut saranan piramid makanan? Susahkan nak complete!?

Eh ada je..'kadang aku ambil jugak..epal satu hari lepas..sayur makan jugak..yang aku ambil hari-hari satu senduk kat kedai mak mah tu'

😂😂😂😂 Satu senduk kat kedai mak mah tak cukup cover nak bagi makan kat sistem badan, sedangkan badan perlukan macam-macam nutrisi lagi, kita perlu ambil lebih dari tu ..tapi kite tak mampu buat macam tu kan..sebab sibuk tak ada masa nak sediakan makanan-makanan sihat

Tambah lagi, kalau makan kat kedai pun mahal yang membuatkan kite decide untuk makan sekadar yang boleh.

Perlahan-lahan Berubah Dari Langsung Tidak


Walaupun saya belum 100% mengubah cara pemakanan secara keseluruhan tapi saya sedang berusaha ke arah itu, vitamin langkah paling utama menuju ke arah Eat Clean

Bahan-bahan chemical yang ada dalam rumah kite pun bole effect energy & kesihatan kita tau...thats why shaklee pun ada keluarkan Produk Get Clean Homecare yang bebas kimia..& juga memelihara persekitaran kita

Apa pun behind all this natural product ada barisan saintis-saintis Shaklee yang menkaji setiap produk yang mana Shaklee dah peruntukkan sejumlah lebih 250juta setiap tahun untuk kajian-kajian klinikal vitamin-vitamin ini.

Dan ia diuji pada manusia dan bukan haiwan makmal

Kalau kawan-kawan semua nak bertukar kepada produk Shaklee..tapi nak habis kan jugak produk sedia ada..jangan bimbang..

Shaklee selamat di ambil dengan mana-mana produk..asalkan kite tak makan ia serentak.

Habis je produk tu..boleh buat detox dengan Shaklee..Jom JOIN SAYA ^_^

Nak tau lanjut boleh whatsapp saya 0197731060

You Might Also Like

0 comments