2 Point Ilmu Yang Mantop Dari Kelas Shaklee Yang Paling Saya Suka Join

Sebenarnye kan tak ada kelas yang tak best dalam semua kelas yang diadakan..tak kisahlaah dari Shaklee sendiri mahupun kelas-kelas yang upline kami sendiri buat...

Semua yang dititipkan pada kami, ilmu yang sangat berguna dan sangat-sangatlah rugi jika tak dipraktikkan terus..

Inilah Leader-leader Ireach Family Perak ^_^
jauh upline kami datang, tak rehat lagi masa sini sejak balik Orlando
sanggup turun jumpa family Ireach di Perak
Mana nak cari Upline macam ni kan..i do anything for you, aiceceh ^_^

Last ilmu yang saya dapat semat pada diri saya dan menjadikan sebahagian bisnes purpose pada saya adalah dari kelas merangkap gathering usrah lah kirenye ni..

Saya dapat satu 'qoute' unik yang buat saya begitu erat dan semakin sayangkan bisnes Shaklee

Haa..dah macam energy topup gitu dah ^_^.

Nak share 2 point je..selain dari yang paling best pasal kisah-kisah inpirasi yang dapat saya kutip pada setiap majlis ilmu 2 perkara ni saya perlu kerjakan sekarang.

Suka Yang Murah Yang Kesan Cepat Tapi Tak Sedar Kesan Sampingan Yang Diundang


1. Kenapa kita ni..even dah ada yang TERBAIK tapi kita masih pilih sesuatu yang BAHAYA sesuatu yang berisiko bila ia melibatkan kesihatan 

Macam Shaklee..dah ada kajian, dah ada Landmark Study, dah ada strong reason kenapa ia BAGUS dan SELAMAT tapi masih ada yang memilih merisikokan kesihatan dengan produk yang tidak tahu keselamatannya pada tubuh badan untuk jangka masa panjang

Saya merujuk pada segelintir masyarakat kita yang dalam tidak sedar atau mungkin sungguh tertarik dengan kesan segera produk-produk yang menggunakan bahan kimia terlarang yang merbahayakan kesihatan

Sebab di atas ni lah buat kan saya nak selamatkan orang Malaysia ni untuk beware dengan produk-produk yang bersifat sementara je nih..

Yang kita tak tahu kesan sampingan pada tubuh kita untuk jangka masa panjang..

Shaklee bukan hanya bergantung pada testimoni secara rambang, kesan penggunaan produk dijalankan oleh pihak ketiga pada 3 kumpulan yakni mereka yang mengambil vitamin, mereka yang tidak mengambil vitamin & mereka yang mengambil vitamin Shaklee
Gambar Ihsan Google,

Jika kita ada pilihan yang lebih baik, yang lebih selamat yang tidak memudaratkan, tak baik kita simpan sendirikan, maka tanggungjawab saya untuk sebarkan kebaikan Shaklee ni pada masyarakat seluruh Malaysia 

Point kedua,

Kenapa Kena Bersungguh-sungguh Untuk Kaya


2. Di setiap kelas yang dianjurkan upline saya..akan ada bahagian-bahagian sharing yang melibatkan 'pesanan usaha' yakni memberi kesedaran kenapa kita kene improve kan taraf hidup kita?

Kenapa kene jadi kaya..kesedaran yang dibawakan pada kami bukan untuk jadi kaya tu, kene ada banyak harta so that kita boleh jadi contoh kat semua orang so orang akan follow kita sebab kita ada kereta besar..ada rumah besar..jam tangan besar..handbag berharga RM yang besar..cara outfit yang melibatkan belanja yang besar.

bukan macam tu..! Itu terpulang nak reward diri sendiri haa dah bonus besar ikut kau orang nak buat apa..

KENA KAYA SUPAYA ADA PILIHAN


Kena kaya supaya bila nak memberi kita tak berkira..kita ada pilihan..pilihan untuk berkongsi, pilihan untuk lebih memberi..

Pilihan untuk hidup biasa-biasa tapi memberi dengan keupayaan yang luar biasa..yang ni ahkakrose suka😊

Pilihan untuk kerjakan impian dan realisasi kan impian tu bukan sekadar berangan tapi harapkan 'bulan jatuh ke riba' yang ni Allah murka tau😁

Hidup kita ni biarlah jadi satu hidup yang boleh kita gunakan untuk manfaat kepada orang lain..

lain pada tu, Ilmu-ilmu marketing tu dah sohihlaa memang kami serap betul-betul masa kelas..

Kelas Nutrisi Bantu Pengetahuan Tentang Produk


Nak selit jugak satu kelas best rugi kalau tak pergi..

Kelas nutrisi Health & Wealthnes Talk jugak satu kelas yang sangat-sangat all SID perlu attend untuk memantapkan produk knowledge 

Best kelas ni sebab kita berdepan sendiri dengan Nutritionist Shaklee yang menerangkan jelas tentang topik kelas pada hari itu dan cadangan suplemen yang bersesuaian untuk topik tersebut

Last class adalah demo-demo sikit berkenaan dengan topik yang dikongsikan

Semua kelas ni FREE tau..best ke best jadi Pengedar Shaklee ni..haa tu baru sikit je saya kongsikan pengalaman bersama kelas-kelas yang berkaitan Shaklee ni..

Kalau kau orang suka and nak bersama saya bantu rakyat Malaysia untuk buat pilihan yang selamat..

Sambil dapat reward bonus infinity..

Mohler contact saya Puan Rose 😊😊😊 0197731060

You Might Also Like

0 comments