Set Lutut Shaklee Cara Terbaik Atasi Sakit Sendi Mak Ayah Bantu Cergas Bergerak Semula

Rasanya lah kan..kalau kita dapat bantu mak ayah kita yang kerap mengadu sakit lutut sakit sendi di rumah tu, mesti feeling heaven habis dah dan rasa puas je kan..

Haa..kawan-kawan pun taklaa runsing dah nak hadapi rutin harian dari jauh dengan hat lapang, bila mak ayah dah sihat kan?

Meh tengok apa kebaikkan yang disediakan oleh 3 sekawan yang bakal menjadi sahabat karib mak ayah kita. ^_^


Kebaikkan set lutut shaklee yang bakal bantu mak ayah kita cergas boleh buat kerja tanpa halangan semula, boleh berkebun semula, nak solat sujud dengan sempurna, nak duduk bersihkan rumput dalam pasu bunga pun tak ada masalah, nak turun naik tangga rumah pun dah tak payah nak perlahan-lahan dipapah..in sha Allah ikhtiar terbaik hasil pasti terbaik💁

Omegaguard


Memelihara fungsi-fungsi sendi. Paras asid lemak omega3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu, ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah artritis, pelihara fungsi-fungsi sendi dan gout secara efektifnya

Haa...peranan Omegaguard ni seeloknye di ambil berterusan bagi mereka yag telah bebas sepenuhnye dari masalah sakit sendi..

Sesuai jugak untuk pencegahan bagi kita, golongan yang hampir nak masuk usia tua tu..orang muda kalau amal laaagilah bagusnye, untuk pencegahan awal itu lebih baik kan..

Collagen Powder 


Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair 'synovial' yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi..nak tahu kat mana synovial tu..haa tengok gambar yang ahkakrose sertakan sekali ni..

thats why mereka yang sakit lutut akibat kehausan 'gris' di bahagian tersebut akan recover dari sakit tersebut selepas amalkan collagen shaklee.

Ostematrix


Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan artritis

Sambil-sambil tu jugak, Ostematrix ni akan perbaiki kualiti tidur kita, in sha Allah pagi esoknya bangun dalam keadaan yang segar bugar..mak ayah nak buat rutin harian pun tak ada halangan kan..

Okeh..dah jelas ciri-ciri kebaikkan yang saya kongsikan..tapi awas kawan-kawan, kebaikkan di atas hanyalah yang khusus pada kesihatan sendi..akan tetapi, mak ayah kita akan dapat LEBIH DARI PENJAGAAN SENDI LUTUT mereka

Nak tahu lanjut, boleh terus hubungi saya Puan Rose 0197731060 
mohlaa kita order untuk mak ayah kita..benda yang baik jangan bertangguh-tangguh. ^_^

You Might Also Like

0 comments