Cara Cegah Meroyan Ketika Berpantang Supaya Tidak Murung Berpanjangan

  • Saturday, February 11, 2017
  • By Rose MH
  • 0 Comments


Bulan lepas, saya terima seorang customer bernama Kak S..sayu kisah kak S..dia mengalami kemurungan akibat tekanan hidup selepas melahirkan anak pertama..overall dari kisah nye saya boleh simpul kan.. MEROYAN KENTUNG (KERTUNG) 

Ibu akan menjadi murung, hiba, sayu, mudah menangis, perasa dan adakalanya kelihatan macam tidak waras..cuma kategori Kak S takdelah sampai tahap tidak waras..

Masih boleh berfikir dengan baik, cume keadaan Kak S lebih kepada  postnatal pastrum depression yang berterusan sampai effect kesihatan..selepas penerangan saya cadangkan Kak S ambil Vivix sebagai satu pemulihan dari 'akar'..

Sebab badan Kak S dah agak terus tiada sistem pertahanan yang kukuh..sakit-sakit badan yang teruk, lemah imuniti kerap sakit..dan kemurungan yang terkadang tak boleh dikawal sampai kerap sangat rase lost..bersendiri..menangis..

Moga ikhtiar Kak S berVivix dapat bantu pulih kembali keadaan kesihatan Kak S..in sha Alla saya akan ceritakan perkembangan Kak S nanti..


MURUNG BOLEH LEMAHKAN SISTEM IMUN BADAN


Berbalik kepada kemurungan..ia memang  boleh beri kesan kepada kelemahan imuniti, masalah jantung, kesihatan otot, sistem penghadaman, kesuburan, sistem pernafasan, saraf, endokrina dan kulit

Sebagai langkah mengelak dari keadaan di atas..ibu-ibu digalakkan sangat untuk buat persediaan denga  bekalkan cukup nutrient semasa berpantang..

Ye..ia memang membantu dalam mencegah meroyan, kan masa berpantang kita takkan dapat cukup nutrisi dari diet ibu berpantang..

Dan makanlah lauk pauk yang segar bukan ikan kering atau sebagainya..banyakkan sayur-sayuran dan buah-buahan juga..tengok jugaklaah jenis buah ye..

Ibu perlukan perlu ambil Suplemen untuk bantu sediakan keperluan tubuh sekaligus cegah meroyan

Set Berpantang Shaklee




Vitalea


Multivitamin yang bantu keperluan nutrient yang diperlukan ibu yang kita tak dapat dari diet seharian semasa berpantang

B Complex


Bantu stabilkan emosi ibu berpantang yang mudah sensitif, lemah dan emosi yang masih dalam pemulihan

Membantu dalam pembentukkan sel-sel darah yang baru..jadi ibu akan kembali cergas dan berasa segar bersemangat

Vitamin C


Untuk bantu kuatkan imuniti tubuh ibu berpantang..dari demam batuk selsema.bantu elak ibu dapatkan kualiti rehat dalam proses pemulihan

Esp Shaklee


Perbaiki tisu-tisu dinding rahim, kuatkan rahim, bekalkan tenaga ibu walaupun kadang-kadang tak cukup rehat dek baby yang meragam, kembalikan kecantikkan kulit ibu dan elakkan keguguran rambut

Ostematrix


Bantu tidur yang berkualiti..bila baby dah meragam kadang tidur ibu pun hanya kejap-kejap je kan..jadi kalau dapat tidur untuk beberapa waktu yang lama, ia bantu ibu dapatkan rehat yang berkualiti..

tambah pula keperluan kalsium sangat-sangat diperlukan oleh ibu sebab masa kehamilan kalsium ibu dalam badan dah mula susut sebab bagi kat baby..ini kes bila ibu tak amalkan pengambilan susu masa hamil

Jadi dengan adanye kalsium ni juga dapat cegah sakit belakang, sakit pinggang dan hilang sakit kepala juga stress ibu berpantang

Alfafa


Untuk serapat, milk booster, perbaiki urat ibu berpantang..beri rasa kehangatan pada tubuh ibu sebab ia sejenis herba. 
(Ha bulan ni kalau beli Alfafa 1 dapat FREE 1 - Sementara stok masih ada)

Haa kalau sekarang masih belum buat persediaan untuk set berpantang..elok sangat pilih yang Shaklee..sebab ia sediakan apa yang badan perlukan semasa tempoh berpantang juga untuk bantu penyusuan eksklusif ibu pada bayi

Macam mana nak order!?
Whatsapp 'Set Berpantang'ke 0197731060 (klik nombor untuk direct ke whatsapp chat)

Jom tengok sharing saya dalam Video ni yang boleh membantu ibu-ibu semua.


Video ni bakal mengubah proses pemulihan ibu-ibu semasa tempoh pemulihan..lets ceeekidaaaut!!




You Might Also Like

0 comments