ESP Shaklee Sedap!! Kebenarannya Taklah, Rasa Nak Muntah

Kontroversi tercetus dengan statement pengedar-pengedar Shaklee yang mengatakan ESP sangat sedap, yummy, lemak berkrim rasanye apabila membuat kenyataan di wall Facebook masing-masing..Tapi bile customer beli..sudahnye tak boleh minum..alahaaai sayangnye..Adakah ini BENAR?? 


TRUE is..hanya segelintir sahaja yang tak boleh lepas dari melayan rasa ESP tu dan sampai claimed that ESP rasenye macam nak muntah,.adeh, kalau ahkak seorang je yang rasa nak muntah tak payahlaa nak bagi tau seluiruh duniakan..bukan semue orang pun yang tak boleh tahan dengan rasanya..tapi kalau memang dah tak boleh nak consume taklaaa nak paksa jugakan..but bagi yang masih mahu berusaha untuk dapatkan khasiatnye..ada cara nye..Apakah??

Yang pastinya ESP bukan hanya perlu diminum macam tu sahaja, kite boleh pelbagaikan rasanye..Rase sebenar ESP adalah lebih kepada mild soya + vanilla flavour cuma tak berapa nak heavy je rasa vanillanya, rasa vanillanya light gitu....

Kalau tak boleh minum hanya ESP sahaja..kita boleh mix dengan pelbagai febret drink kite asalkan bukan yang bekabonat & berkafein. Itu yang menjadikan ia sangat istimewa pada pencinta-pencinta ESP Shaklee di abab ini ^_^. Kandungan ESP itu sendiri dah mengenyangkan inikan pula di mix @ di blended @ dijadikan fruit smoothies..waah exclusive kan, dah macam 5 star drink gitu.. Nak hilangkan rasanye pun boleh.

Bagaimana nak hilangkan rasa ESP yang buatkan sesetengah orang rasa nak muntah ni? Ini resepi-resepi yang ada diantarenye boleh hilangkan rasa ESP tu terus macam ESP+Nestum @ ESP+instant oat quaker (yang ni febret saya ^_^)

Jom tengok apa  lagi resepi yang kita boleh pelbagaikan untuk dapatkan khasiat penuh ESP ini.

RESEPI-RESEPI mudah ESP


credit resepi to my Nanny MamaFaiz
  1. ESP + Air suam
  2. ESP+ Fresh Milk
  3. ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  4. ESP + SusuAnmum
  5. ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  6. ESP + Nesvita 3in1
  7. ESP + jus twister tropicana ESP
  8. ESP + Ribena
  9. ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  10. ESP + Milo/Horlicks
  11. ESP + sirap bandung
  12. ESP + Meal Shake + Aiskrim (buatan sendiri) waah sampai boleh buat aiskrim
Ini bahan - bahan nak buat aiskrim tu...
 

 
1 Biji Putih Telur 4 sudu gula perang( sbb gula perang kadar kemanisannya agak kurang berbanding gula putih)..tp kalau nak guna gula putih pun boleh 1 penutup esen vanila 1 sudu besar ovelette (boleh cari kat kedai kek atau supermarket-warna kuning) 1 tin susu cair 1 1/2 sudu ESP dan 1 1/2 sudu Meal Shake Cara Buatnya : Mix kan guna mixer putih telur dan gula sehingga kembang Dah kembang, masukkan ovelette 1 sudu dan mix lg hingga sebati Kemudian, masukkan 1 penutup esen vanila dan mix lagi hingga sebati Masukkan susu cair dan mix sampai kembang Akhir sekali, taburkan ESP (kalau ada Meal Shake boleh masukkan juga) lagi sedap dan kacau hingga sebati... Kalau suka, blend biskut oreo atau badam atau tambahkan chocolate chip untuk bg lbh sedap... masukkan dlm freezer dlm sekitar 8 jam dan SIAPPP..
credit to http://exclusivelypumpingmother.blogspot.com

Habis dah cite pasal cara nak hilangkan rasa ESP  & resepi-resepi best yang bakal buat consumer barunye jatuh hati sampai melekat habis sehingga tak boleh dipisah-pisahkan. Macam iklan yang ade gune taglinenye takkan terpisah..eewaah..^_^

Bagi yang belum kenal dengan KILLER PRODUK ni boleh klik sini untuk tau lanjut berkenaan manfaat & faedah yang bakal pembaca nikmati dengan mengamalkan pengambilan 3sdb ESP setiap hari dengan pelbagai resepi ala 5 STAR dari entry saya kali ini.

Bulan ni Promosi MARCH BUY 6 FREE 1 untuk ESP SHAKLE & FREE MEMBERSHIP juga CASHBACK. so grablaa peluang ini yang hanye datang setahun sekali. Meh ajak saudara mara, sahabat handai, opis mate & jiran pun boleh untuk join beli, tak rugi pun memiliki ESP hari ini..kerana kita akan rasa kelainan hasilnya akan datang.

Nak segera??

Boleh terus pm sy di FB Rosemawatie @ hubungi sy melalui sms di 0197731060 @ watsap 01592043778
  
Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik: 
_/ Panduan pengambilan vitamin yang betul
_/ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
_/ Konsultasi priority by special request
_/ Harga istimewa
_/ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
_/ Penghantaran percuma

_/ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee 

 Selamat BerESP SHAKLEE ^_^
 

You Might Also Like

0 comments