7 Fakta Mealshake Wajib Tahu

Meal Shakes Shaklee adalah  sumber protein dgn vitamin & mineral tambahan yg mana menyediakan jumlah seimbang bagi setiap 9 asid amino yg diperlukan oleh tubuh kite utk tumbesaran & perlindungan yg baik.  Satu lagi, ia mengandungi semua asid amino asli yg terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. Jom kite tgk apa 7 fakta yg  wajib kene tau tu..

7 FAKTA TENTANG MEAL SHAKES YANG ANDA PERLU TAHU:
 
1. Nutrien yang lengkap

  • Memberi 24 jenis A ke Z vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan mineral akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.

2. Bekalan nutrien utama untuk sel-sel tubuh  
  • Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam membentuk kulit, kuku, rambut, organ, darah, sel-sel vaksin yang lain-lain.

3. Membantu Tumbesaran

  • Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

4. Anti-oksidan 

  • Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan komponen anti-oksida bertindak melawan jangkitan & anti-penuaan.
5. Mengembalikan Seri  Wajah 

  • Mengandungi vitamin B-Kompleks, zat besi, & copper yg cukup utk mbentuk sel-sel darah merah yang sihat, sekali gus memberi komplikasi wajah/kulit yg cantik.
6. Detoksifikasi 
  • Kaya dengan serat larut yang membantu (peristalsis kolon dan perut / usus pergerakan) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.

7. Rasa sungguh lazat sesuai utk semua golongan

  • Minuman lazat dengan fruktosa semulajadi; penambahan segera nutrien yang perlu untuk badan, tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.
 


Cara pengambilan Mealshake :-


  1. Bayi untuk 6 bulan hingga 3 tahun - 1 sudu kecik 2-3 kali seminggu
  2. Kanak-kanak berumur 4 tahun ke atas (Anak-anak yang lebih aktif dan terdedah dengan ramai orang terutamanya yang sudah ke tadika) - 1 sudu besar setiap hari
  3. Golongan dewasa – 1 sudu besar 1-2 kali sehari.
 Nota : Mealshake boleh dicampur/dikisar bsame buah2an,jadikn smoothie,mix ngn susu dutchlady ke,apepun jenis minum febret anda. Sedap di minum sejuk@ panas.
 
Sekirenye anda juga sedang mengambil ESP & Perfomance Drink (perot kosong), bleh mix skali.


Sesuai utk anak yg kurang selera makan/picker eater/golongan remaja/tua yg kurang berat badan. 

Apakate order satu then baru tau ^_^

Pesanan @ Pertanyaan
Msg Rose 0197731060
@ PM di FB klik sini 

You Might Also Like

1 comments

  1. Banyak manfaat dari MEALSHAKE kan? perkongsian yang menarik..SYABAS

    ReplyDelete