Kepelikkan Kandungan Shaklee Collagen Powder Yang Memeranjatkan!

Memang ramuan Shaklee Collagen Powder ni pelik-pelik..tapi khasiat die hebat & mempunyai keunikan tersendiri yang tiada tandingan nye dengan produk lain..eewaah..bukan nak angkat bakul tapi memang sohih pun.

Meh sini nak bagitau, secare ringkasnye kolagen ni sejenis protein utama bagi tisu sokongan dalam badan kita, untuk jadikan kulit kite anjal & kenyal. Ia merangkumi 30% daripada keseluruhan protin dalam badan. Atau lebih tepat lagi ia menyokong kekuatan, kekenyalan dan keanjalan kulit, ni sesuai jugaklaa untuk wanita/lelaki yang sedang melewati pertengahan usia. 

Sekarang ni banyakkan kat pasaran yang jual macam-macam kolagen, rumpat laut, kolagen buah. kolagen haiwan..seme penangan nak kulit anjal & kenyal punya pasal..ikutlaa ye..asal kawan2 pilih yang selamat & tak berikan kesan sampingan untuk jangka masa akan datang. pepandailaah ^_^


Okeh..Antara sumber kolagen terbaik ialah kolagen bersumber ikan laut dalam. Kerana kolagen premium yang bersumber ikan strukturnya yang mirip dengan kolagen manusia dan molekulnya lebih kecil mudah diserap oleh tubuh manusia dan sebab ia tahan lasak.
Kenapa Kawan2 patut pilih SCP ni?

Sebabnya ia bersumberkan sisik ikan merah (4000mg), size kolagennya yang sangat kecil iaitu 1000dalton (utk penyerapan unggul dan efek yang segera), dilengkapi dengan klinikal studi, dan yang bestnya ia diperbuat dari 7 ramuan khas yang saya kate pelik ni tadi..saya je kate pelik orang lain tak claimed camtu ye..Shaklee pun tak claimed camtu..tapi ni bukan langgar undang2..ini saya sendiri panggil die pelik..ok udaah...dah banyak pelik plak..pelik tapi khasiat superd..^_^ Entry sebelum2 ni ada dah cerita tentang kebaikan Shaklee Collagen Powder..skang tibe ramuannye plak ye..

7 Ramuan Utama Shaklee Collagen Powder: 




Kolagen Dari Sisik Ikan Merah
Memelihara kulit jadi fleksibal tetapi tegang, membarikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. KOlagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bergandingan bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal & elastik

Ekstrak Biji Camellia Japonica
Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien & pelembap kulit yang hebatm & isoflavan, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas. Membekalkan nutrisi dan penghidratan.

Ekstrak Pfaffia
Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica, membantu formasi kolagen & asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikut kuantiti air yang banyak. Asid hyaluronic mainkan peranan dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut lembap & licin. Ringkasnye
Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin. Meningkatkan prestasi dan tenaga.

Vitamin C
Menggalakkan penghasilan kolagen & menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

Vitamin B2, B6
Bekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh.

Ekstrak Kekerang
Mengandungi glukosamina sbg pelincir sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidakselesaan mata.

Lactobacillus acidophilus
Membantu mengimbangi mikroflora usus & membantu membina sistem usus yang sihat sekaligus tingkatkan penyerapan kolagen.

Senang citer inilah pilhan tanpa was-was lagi untuk kawan2 kerana SCP boleh berikan keanjalan, penghidratan & antioksidan.. 

Info tambahan: Untuk pengetahuan kawan2 SCP dilengkapi dengan asid hidraulik untuk mengekalkan kelembapan kulit. 1 gram asid ini boleh menahan sebanyak 6 Liter air.  
memang superd kan...sesuai untuk kawan2 yang tak dapat nak minum bergelen2 air sehari..

Kalau kawan2 nakkan kulit lembap sentiasa.. amalkan masker kolagen dan minum segelas sehari.. kesan yg sangat cepat.. pastinye nampak ketara...try dulu sekotak sure jatuh cinta habis. Sekotak ni (mcm dalam gambar) ade 15 sachets. 


Untuk Pembelian SEGERA, klik icon belian di bawah,


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2fee6e2a54516058f8379e2dc6d7412b

Sebarang pertanyaan:



Boleh terus pm sy di FB Rosemawatie @ hubungi sy melalui sms/watsap 0197731060
  
Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik: 
_/ Panduan pengambilan vitamin yang betul
_/ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
_/ Konsultasi priority by special request
_/ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
_/ Penghantaran percuma
_/ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ipoh Berdaftar 906555
COD Area : Tanjung Rambutan, Taman Perpaduan, Bercham & Simee




You Might Also Like

0 comments