Ujian Klinikal Bukti Shaklee Collagen Powder Punya Kesan Sampingan

  • Wednesday, September 24, 2014
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Entry saya berkenaan dengan kepelikkan kandungan Shaklee Collagen Powder sebelum ini telah menjelaskan khasiat kebaikan dari Collagen Powder ini. Memang bakal tangkap rugi kalau tak dapatkannya bulan ini..sebab this month beli 6 dapat 7 ade free membership, beli 2 pun masih dapat free membership. Okeh harini saya nak bongkar kesan sampingannye pada tubuh kita. Benarkah Shaklee Collagen ni ade kesan sampingan? .
kawan-kawan kene baca sampai habis..
  • Apakah kesan sampingan Shaklee Collagen Powder jika mengamalkannya untuk jangka masa yang panjang?
  • Apakah kesan sampingannya jika berhenti mengambil Shaklee Collagen Powder, adakah ia akan memberikan KESAN BURUK pada kesihatan.????
Apa sahaja persoalan akan terjawab di sini. InshaAllah..kalau soklan yang berkumandang dalam fikiran kawan-kawan tidak available di sini maka dengan itu boleh contact SAYA ^_^ . Jangan berhenti baca dulu ye..

Ringkas tentang Kolagen.


Kolagen merupakan protein utama di dalam badan kita. 30% adalah kolagen daripada keseluruhan protein di dalam badan kita. Apa guna kolagen ni? ia menyokong sebahagian besar sel-sel kita untuk berikan satu pembinaan yang kuat & kenyal pada kulit & tisu badan kita.



Kolagen bukan sahaja terdapat pada kulit ia juga berada di kornea, kanta mata, salur darah, keratin (rambut, kuku), tulang, tendon ,rawan sendi, dan gigi, hati, tulang sum-sum dan tisu dan organ seperti buah pinggang, jantung serta sistem limfatik. 


#1. Apakah kesan sampingan Shaklee Collagen Powder jika mengamalkannya untuk jangka masa yang panjang? 

Di awal permulaan pengambilan, pengguna akan melalui  proses tindak balas yang dikenali sebagai Healing Crisis. Proses krisis pemulihan ini adalah untuk tujuan menggalakkan & meransang organ badan supaya bekerja lebih kuat untuk mejalankan proses pembersihan, memusnahkan & mengantikan tisu yang telah rosak dengan tisu yang baru, untuk pengimbangan & sebagainya.


Tidak ada kesan negative untuk jangka masa pendek mahupun akan datang. Semakin meningkat usia seseorang itu maka semakin berkuranganlah penghasilan kolagen secara semulajadi oleh badan kita. Oleh yang demikian adalah normal jika badan kita mula merasa sakit, terdapat kedut-kedut, kulit kasar, kusam juga tidak bermaya apabila usia mulia melepasi 25 tahun.

Untuk kembalikan semula kolagen ni adalah dengan  cara kita dapatkannye dari suplemen kolagen ataupun dengan penggunaan krim kolagen. “Collagen Powder” Shaklee bertindak untuk 'top-up' kolagen yang tidak mengcukupi dalam badan kita dan akan berbantu untuk memperbaiki bahagian-bahagian badan yang telah rosak termasuk muka, kulit, organ dan system badan yang lain.


#2. Apakah kesan sampingannya jika berhenti mengambil Shaklee Collagen Powder, adakah ia akan memberikan KESAN BURUK pada kesihatan.????

Sekiranye kita mula berhenti mengambil “Collagen Powder” Shaklee maka badan kita tidak lagi menerima kebaikan dari sumber kolagen & hanya bergantung kepada badan kita sendiri untuk menghasilkan kolagen. 

Namun atas faktor umur penghasilan kolagen dari badan kita sudah berkurangan, jadi kita tak kan dapat keperluan kolagen yang sepatutnya diperlukan oleh tubuh kita. Dan apabila kita berhenti mengambil kolagen badan akan kembali kepada keadaan sebelum pengambilan kolagen. 

 Hasil Ujian Klinikal





Ujian telah dijalankan ke atas mereka yang mempunyai masalah kulit yang berbeza dan jelas sekali ia menunjukkan peningkatan kesihatan kulit selepas menggunakannye selama 8 minggu. Klik untuk testimoni  SCP.

Shaklee Collagen Powder adalah ramuan 100% pure, natural & safe, bebas bahan peransang, gula, bahan pengawet & pewarna.

Ia sangat 'convineance' dan mudah di bawa ke mana sahaja. Tambah lagi ia juga mudah untuk dibancuh & digunakan.

Untuk rasa yang lebih lazat, campurkan bersama minuman kegemaran, Esp & Mealshake.

Saya Nak Shaklee Collagen Powder SEGERA!! Klik icon di bawah untuk pembelian,




Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya :

Boleh terus pm sy di FB Rosemawatie @ hubungi sy melalui sms/watsap 0197731060

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik:
_/ Panduan pengambilan vitamin yang betul
_/ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
_/ Konsultasi priority by special request
_/ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
_/ Penghantaran percuma
_/ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ipoh Berdaftar 906555
COD Area : Tanjung Rambutan, Taman Perpaduan, Bercham & Simee



You Might Also Like

0 comments