Kebaikan Tersembunyi Mealshake Yang Disukai Ramai

  • Wednesday, September 03, 2014
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Bagi yang tak suka pada Mealshake 'dedak' adalah gelaran yang diberikan kepadanya..Tak kenal maka tak cinta, lebih suke kate dari rasa..dedak nilaa yang telah bantu ramai ibu-ibu di luar sana tingkatkan kesihatan anak mereka ..dedak nilah juga ciptaan Allah swt..jangan digelar-gelarkan apa sahaja ciptaan Dia. Ini dedak yang dihasilkan dengan kajian-kajian penuh teliti, ade ujian klinikal, bukan sebarang dedak, ia juga telah bantu ramai anak-anak kembali cergas dari kurang aktif..dedak ni jugaklah dengan izinNya dapat bantu ramai ibu bapa dalam masalah yang mereka hadapi dan jimatkan duit mereka dari dok hantar anak mereka gi klinik setiap bulan.

Apa pun mulut orang kite tak boleh tutup..tempayan anytime je kan..udah-udah tepis yang negatif semue tu, mari kite fokus pade khasiat Mealshake ini..okeh bulan ni best sangat2 selama bersama Shaklee kali pertama mereka promosikan item berkembar dalam 1 masa. MEALSHAKESHAKLEE COLLAGEN POWDER..tapi ni nak cite pasal Mealshake..




Perbezaan MEALSHAKE yang menjadikan ia disukai ramai.


Pertama, adalah kerana rasanya. Majoriti kanak-kanak memang suka rasa vanilakan..tapi yang ni lagi special..rasanye vanilla freach..memang bau pun mampu membuka selera kite..macam kite sedut bau makanan yang sedap giler..haaa ini dari pengalaman saya sendirilah ye..bukan nak overclaimed, hanya mereka yang ambilnye je laa yang tau bau die, sedap die & paling penting faedaahnye tu. Insha Allah...

Kedua..kandungannye pula, menyediakan hidangan lengkap dengan asid amino yang mana khasiat nutrisi ini mudah diserap  untuk kegunaan seharian. Tambah pula ia diperbuat dari bahan-bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumim yakni sejenis susu dan lain-lain.

Lactalbumim merupakan bahan yang terbaik yang mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti & mudah diserap oleh sistem tubuh tak kire peringkat dari bayi mahupun orang dewasa.
Merupakan protein yang dihasilkan oleh 8 komponen protein. Lactalbumin adalah protein primer dalam susu ibu dan yang kedua melimpah dalam susu lembu. Kelebihan lactalbumin sangat banyak antaranya ia adalah faktor kritikal dalam susu bayi terutamanya untuk bayi yang dilahirkan pra-matang tujuan untuk tumbesaran pesat bayi itu.

Sebab tu kanak-kanak yang kurang berselera akan mula berselera untuk makan & seterusnye memberi kesan peningkatan pada berat badan sekaligus perkembangan normal anak-anak yang mengamalkan MEALSHAKE. Sistemi imun ank pun semakin baik.
Ia turut mengandugi pelbagai nutrisi seperti :
  1. Immunoglobulin
  2. Lactofferin
  3. Bacteriolysin & sbginye.

Siapa Yang Boleh Ambil Mealshake Shaklee?


Mealshake dihasilkan oleh semue golongan seperti di bawah kecuali bayi yang berusia di bawah umur 1tahun.

1. Bayi berumur 1tahun ke atas.
2. Pelajar
3. Kanak-kanak yang sedang membesar
4. Ibu mengandung
5. Para atlet
6. Pengamal sayuran terutamanya
7. Orang sakit
8. Orang yang sibuk bekerje
9. atau juga orang yang selalu mengambil makanan segera.

Lihatlah betapa bersesuaiannye Mealshake Shaklee pada golongan2 di atas..banyak Kebaikan Shaklee yang kawan2 boleh klik di sini untuk  mengetahuinye dengan lebih lanjut. Boleh juga baca Testimoni saya menggunakan Mealshake untuk atasi masalah anak tak nak makan.

Nota: Hanya 120kalori untuk setiap hidangan. Boleh dicampur/dikisar bersama buah-buahan & Shaklee Energizing soy protein atau apa sahaja jenis
minuman kegemaran. Jika kawan2 mencari sarapan yang mudah,penuh berkhasiat, inilah perubahan kehidupan yang lebih terancang & ringkas..


Mandangkan bulan ni promosi MEALSHAKE beli 3 canister dapat 4 canister..haaa, jgn berkire2 untuk kesihatan anak & diri kawan2 sendiri ye..

Kawan2 berminat untuk mencuba @ mungkin nak order terus!!?
KLik icon di bawah untuk pesanan SEGERA.





Sebarang pertanyaan:

Boleh terus pm sy di FB Rosemawatie @ hubungi sy melalui sms/watsap 0197731060

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik:

_/ Panduan pengambilan vitamin yang betu
_/ Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
_/ Konsultasi priority by special request
_/ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
_/ Penghantaran percuma
_/ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ipoh Berdaftar 906555
COD Area : Tanjung Rambutan, Taman Perpaduan, Bercham & Simee


You Might Also Like

0 comments