Kelebihan Jadi Ahli Shaklee Secara Online

  • Thursday, January 09, 2014
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Sejak ade sistem online ni..segala urusan bisnes jadi sangat-sangat mudah asalkan ada internet dengan kemudahan gadget seperti laptop, ipad & smartphone. Internet adalah nadi peniaga-peniaga yang berniaga secara online, name pun online kan. Entry kali ni saya nak kongsikan kelebihan dengan menjadi ahli shaklee secara online.

Sebelum ni kalau nak register kan ahli baru distributor/sponsor perlu isi form yang dibeli sendiri di branch - 1 set Rm3 ada 10 keping. Then, perlu sudmit ke counter branch untuk didaftarkan ke dalam sistem Shaklee. Pengedar Shaklee perlu keluar ke branch untuk proceed registration, yang mana melibatkan masa tapi kini bukan jimat duit minat je, jimat masa & tak payah penat-penat nak menunggu giliran di kaunter hanya untuk pendaftaran ahli semata-mata.

10 Kelebihan yang bakal anda terima?? 

 


1. Dibuka 24jam setiap hari, 7 hari setiap minggu

Shaklee Online Business Center kini di buka 24jam setiap hari dalam 7 hari setiap minggu berbanding dulu..pendek kata anytime anywhere..in case pelanggan order barang tengah2 malam, & dah bank in/transfer duit siap2...kite boleh terus direct order..x perlu tunggu esok.

2. Menaja Ahli Secara Online Bagi Yang Aktif Berbisnes

Ade kawan sedara @ jiran2 terdekat berminat nak jadi ahli? Kita boleh terus menaja ahli secara online..tak perlu susah ke branch @ HQ untuk isi form untuk sudmit detail ahli baru. Online sahaja. Sangat mudah. Dulu kita kena beli registration form tu..1 set ada 10helai RM3..haaa dah jimat 3 ringgit dengan sistem online sekarang.

3. Pembelian Secara Online

Ye tak perlu ke branch, tak perlu bersusah payah lagi menunggu giliran & menanti begitu lama, terkadang kalau yang bawak anak..kesian kat anak2 yang berada di antara orang ramai tu kan..terkadang pula menganggu urusan kita yang lain...sekirenye kita ada melakukan bisnes lain dalam masa yang sama,kita masih boleh handle 2 bisnes dalam 1 masa kerana penghantaran barang semua akan di uruskan oleh company by Gdex. Sangat mudah kan? Hanya di hujung jari. Tak perlu bersusah payah keluar ke pejabat pos.

4. Memeriksa Geneology Masa Sebenar

Ini adalah kemudahan bagi kita apabila berada di Level2 atas yang tertentu contoh Master Coordinator a.k.a kami bagi gelaran nenek moyang, kita boleh check direct melalui online penambahan ahli baru.

5. Permindahan UV Segera

UV secara ringkas adalah Unit Value yakni Nilai Unit sesuatu item bagi produk2 Shaklee. Setiap item mempunyai nilai unit tertentu yang mana kita boleh kumpulkan, untuk di 'rebate' kepada cash mengikut terms & condition. Sistem online Shaklee memudahkan kita untuk melakukan pemindahan UV secara terus dari sistem online. Saya akan terangkan lebih detail secara private.

6. Penerimaan Penyata Bonus Online

Kita juga menerima penyata bonus@komisen dari pembelian setiap bulan melalui online. Jadi lebih mudah untuk kita buat rujukan (sebelum ini penyata di hantar ke alamat rumah) secara terus & penyimpanan penyata juga adalah lebih mudah.

 7. Menjimatkan Kos

Sangat2 menjimatkan kos, jimat minyak kereta tak perlu drive ke branch @ ke pejabat pos, jimat kos penghantaran (sekirenye melalui pos laju, item dikenekan caj tertentu mengikut berat sesuatu barang). Berbeze dengan kos penghantaran yang dilaksanakan oleh company, caj penghantaran HANYA RM10, walau banyak item sekali pun & PENGHANTARAN PERCUMA bagi pembelian RM600 ke atas. Hebat bukan..nak penghantaran free buat belian banyak2. =)

8. Mesra Alam.

Shaklee berusaha memberikan yang terbaik buat pengguna & juga alam sekitar, bukan sahaja dari produk malah sentiasa melakukan perubahan bagi meningkatkan mutu kualiti perkhidmatan tanpa memberi kesan kepada alam sekitar. Dengan adanye sistem online ini dapat mengurangkan penggunaan kertas yang mana membawa kepada pencemaran alam yang semakin hari kini semakin meningkat.

9. Tidak Perlukan Masa Menunggu.

Ye benar, seperti yang saya nyatakan tadi..di no 3, kite tidak perlu menunggu terlalu lama untuk menguruskan setiap proses dari pembelian, penghantaran mahupun pemeriksaan untuk penyata bonus & yang berkaitan dengannya. Kebanyakan pengedar yang melakukan bisnes dari rumah mempunyai kesukaran apabila melibatkan masa yang lama untuk menunggu, banyak lagi urusan2 yang perlu dilaksanakan. Dengan adenye kemudahan online ini lebih mudah mengendalinkannye hanya dari rumah. Shaklee memahami kesulitan pengedar2nya. Sungguh perihatin. =)

10.  Pembayaran Melalui Mana-mana Akaun 

Kemudahan pembayaran yang lebih mudah di mana-mana akaun bank pilihan kita, lebih mudah sekirenye kita ade maybank2u. 

Bimbingan Sepenuhnya dari Solid Team


Ye..setelah mendaftar dengan saya, anda akan memperolehi bimbingan sepenuhnya bagaimana untuk membuat pembelian secara online & bukan itu sahaja. Kami akan membimbing cik/puan/en untuk menjalankan perniagaan dari rumah menggunakan teknik-teknik jualan seperti menjual tanpa perlu menjual, bimbingan untuk network marketing melalui facebook, email, blogger & network social yang lain. Dan yang paling utama bimbingan dari segi kerohanian & motivasi juga diterapkan boleh dikatekan setiap hari.

Tamat sudah penerangan ringkas saya mengenai faedah yang bakal pembaca terima apabila mula melangkah menjadi keluarga Shaklee bersama2 Solid Team di bawah bimbingan Group hebat Ireach Family. Team kami bukan sahaja menawarkan bimbingan secara menerus bagaimana handak memulakan bisnes ini dari rumah dengan modal serendah hanya RM65, (caj penghantaran RM10 untuk Member Kit). Klik sini utk ketahui lebih lanjut Faedah Menjadi Ahli Shaklee.

Berminat untuk menjadi part of our family & mengejar impian anda hanya dari rumah???
Hubungi saya Puan Rose 0197731060 @ boleh juga PM saya di FB ROSEMAWATIE untuk pendaftaran keahlian. 

Ramai orang ingin mengubah kehidupan mereka ke arah yang lebih baik bukan sahaja untuk mengejar kesenangan di dunia malah yang paling utama adalah untuk akhirat, tapi takut untuk mencuba. Sekirenye anda adalah di antara mereka yang BERANI MENCUBA, buat keputusan SEGERA. & masih belum terlambat untuk BERJAYA.


You Might Also Like

0 comments