Period Tidak Teratur, Perut Buncit Macam Mengandung, Asyik Nak Marah Suami Je & Kerap Letih...Apa Sudah Jadi Pada Saya?

  • Saturday, February 28, 2015
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Lately saya banyak terima pertanyaan sms & whatsapp begitu juga dari offline berkenaan dengan period tidak tetap & segala macam masalah kesihatan yang datang dari punca ketidakhadiran 'Ms Red' ini.

Ade anggota keluarga saya juga mengalami masalah yang sama..& kebanyakkan wanita melaluinya walaupun yang masih belum berkahwin. 

Kita yang dah berkahwin ni lagilah kan, dengan stress..penat nak urus rumah anak2,  gaya kehidupan seseorang itu pun boleh jadi punca..ia turut juga  effect hormon kita.

Ada yang sampai berbulan2 tak datang period, Puan Ija Ramli dalam video ni sampai SETAHUN TAK PERIOD..laaamee tuuu...tapi die jumpe penyelesaiannye..ikuti cerita die dalam video ini.

                     
Sumber iReach HD 

Kenapa kebanyakkan masalah begini pasti ade kaitan dengan perut buncit.

Semue tahukan perut tu rumah penyakit. Bila terlalu banyak 'saki baki' sisa makanan yang tidak diperlukan oleh badan yang tidak dinyahkeluarkan dari sistem penghadaman kita dengan baik..yakni usus..ia akan mula menjejaskan sistem tubuh kita.

Akan bermulalah perjalanan masalah kesihatan sesorang individu itu termasuk period tidak tetap, mudah letih, kerap nak marah, hormon tidak stabil & masalah2 lain lagi. Jadi kawan2 langkah pertama perlu berdetox.

Bagi kawan2  yang mempunyai masalah seperti Puan Ija Ramli. Adalah disarankan untuk mencuba Set Asas Shaklee & Gla Complex ini.

Kitaran haid yang teratur & lancar adalah penanda kepada tahap kesuburan yang baik bagi seorang wanita. 

Bagi kawan2 yang dah berkahwin, kitaran haid yang normal akan menjadi petunjuk bagi setiap pasangan untuk mendapatkan zuriat. 

Jika telah bertemu Pakar Sakit Puan & kesihatan kesuburan kawan2 juga pasangan, dalam keadaan baik, mungkin Set Kesuburan Shaklee ikhtiar terakhir buat kawan2. Inshaa Allah.


Bagaimana untuk kawan2 dapatkan suplemen ini? Untuk pembelian melalui kad kredit @ debit kad, klik icon di bawah untuk pembelian secara online:

 https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a96683574013404fbdc72bcb5f4c80e7

INGIN DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA DENGAN JADI AHLI??
Untuk dapatkan penjimatan berganda, kawan2 boleh daftar sebagai Ahli Shaklee. kawan2 akan mendapat penjimatan sebanyak 15-30% jika daftar sebagai Ahli Shaklee.

@ untuk pertanyaan hubungi saya segera:

SMS/whatsapp  Rose di 0197731060

Kalau lebih selesa nak PM saya di FB Rosemawatie pun boleh.

Ubah jenama boleh mengubah hidup kita ke arah yang lebih sihat & sejahtera. Jaga kesihatan tu kan ibadah. 


Saya Pengedar Shaklee Berdaftar 906555
COD Area : Tanjung Rambutan, Taman Perpaduan, Bercham & Sunway City.


You Might Also Like

0 comments