Set Mengandung Shaklee Bantu Ibu Sihat, Cergas & Buat Kerja Rumah Marathon Pun Masih Lagi Boleh 'Still Standing'

Mengandung anak pertama saya tidak berkesempatan untuk mengamalkan vitamin2 shaklee, sebab tak kenal shaklee, anak kedua ambil pun kadang2 atas sebab budget ^_^ tapi kandungan ketiga kali ni..saya memang dah plan untuk pastikan saya mengambil nutrisi yang secukupnya untuk kesihatan tubuh saya & bayi dalam kandungan.

Semase mengandung anak pertama, saya mengalami alahan teruk seperti kurang darah, kurang selera makan, morning sicknes & lemah & tidak cergas, hal ini kerana kurangnye pengetahuan tentang persediaan sebelum hamil.

Mempunyai 2 anak kecil ketika itu yang masih berusia 2tahun 10bulan & 1tahun 5bulan memerlukan saya untuk lebih cergas menguruskan anak2, melayan suami & melakukan tugas2 rumah yang lain walaupun berbadan dua. 

Tengok cerita Puan Ainul Malik ni, siap boleh sampai dulu dari kawan2 yang tak pregnant ketika panjat candi borobudur mase tengah mengandung tu..maak aaaii..


Ibu Hamil Kuat Boleh Naik Flight & Panjat Candi Borobudur! Fuyooo! from iReach HD on Vimeo.

Memang menakjubkan..bukan mudah untuk ibu preggy nak untuk travel & dalam melakukan aktiviti lasak begini tanpa condition yang baik...kemas rumah pun kita dah semputkan, belum lagi tambah stress dengan anak2 kan? memang letih ye tak..

Ini betul2 super-mommy-preggy nih..kita nak buat macam ni? Berjalan pi shopping pun dah lelah..hihihi..hebatlah diorg.

So solution untuk saya sendiri, untuk pastikan saya sentiase sihat & cergas untuk menguruskan hal2 rumah, anak2 & masih mampu melayan suami dengan baik.?? ^_^

Tiada yang istimewa hanyalah dengan Set Hamil Shaklee. Kebaikan Set Hamil Shaklee bukan sahaja membantu dalam membekalkan nutrisi yang secukupnya kepada ibu2 hamil malah ia juge membantu dalam keperluan tubuh untuk kesihatan yang lebih optimum baik untuk ibu & bayi. 

Secara ringkas KEBAIKAN-KEBAIKAN SET HAMIL SHAKLEE.

1.  Dengan adanye Multivitamin Vitalea dapat membantu menampung nutrisi bagi ibu yang mengalami masalah morning sickness & juge kekurangan nutrisi akibat hilang selere makan, kerap muntah & tidak bermaya.

2.  B Complex membekalkan tenaga kerana ia menukarkan makanan dalam bentuk tenaga, agar ibu sentiase cergas. Mengandungi 8 jenis vitamin termasuk folic asid yang mane membantu mencegah risiko kecacatan tiub neural yakni tiada tempurung kepala.

3. Dengan pengambilan Vitamin C pula dapat membantu tingkatkan sistem pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat. Sudah tentu tugas2 harian pasti terganggu sekirenye ibu tidak menjaga sistem ketahanan badan sewaktu hamil.

4.  Ibu mengandung memerlukan 1000-1300mg kalsium sehari. Ini adalah kerana bayi akan mula mengambil kalsium ibu dengan lebih banyak bermula trimester kedua. Dengan pengambilan Ostematrik bukan sahaja melengkapkan keperluan kalsium, magnesium & vitamin D malah  boleh mengurangkan sakit pinggang , sakit belakang , kebas-kebas, kerap pening atau cramp.

5. Manakala ESP pula membantu dalam membina dan memperbaharui sel-sel tisu dan hormon dalam tubuh.  Ia penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit. Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Disamping MEMBERI TENAGA extra buat ibu untuk bekerje, di samping menjaga kenaikan berat badan normal, yang paling best ESP mampu mencantikkan kulit bayi dalam kandungan dan ibu mengandung itu sendiri.

6. Melakukan tugas harian memerlukan ibu untuk fokus, akan tetapi di peringkat kehamilan ibu2 bakal alami masalah pregnancy brain yakni cepat lupa. Dengan penambahan Omegaguard kandungan DHA dan EPA dapat membantu tingkatkan daya tumpuan ibu &  ia  juge boleh menggalakkan perkembangan otak, sistem saraf dan fungsi mata bayi.

Saya telah melalui saat kehamilan yang sungguh FANTASTIK, ibu2 juga boleh turut sama.

Bagaimana untuk kawan2 dapatkan suplemen ini? Untuk pembelian melalui kad kredit @ debit kad, klik icon di bawah untuk pembelian secara online:
 



INGIN DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA DENGAN JADI AHLI??
Untuk dapatkan penjimatan berganda, kawan2 boleh daftar sebagai Ahli Shaklee. kawan2 akan mendapat penjimatan sebanyak 15-30% jika daftar sebagai Ahli Shaklee.

@ untuk pertanyaan hubungi saya segera

SMS/whatsapp Rose di 0197731060

Kalau lebih selesa nak PM saya di FB Rosemawatie pun boleh.

Ubah jenama boleh mengubah hidup kita ke arah yang lebih sihat & sejahtera. Jaga kesihatan tu kan ibadah.

Saya Pengedar Shaklee Berdaftar 906555
COD Area : Tanjung Rambutan, Taman Perpaduan, Bercham & Sunway City.




You Might Also Like

0 comments