Bisnes Shaklee : Bisnes Yang Boleh Diwarisi Hingga Ke Anak Cucu Cicit & Seluruh Keturunan

Pengalaman kerja saya dulu bukan lah pengalaman kerja yang boleh dibanggakan. Tapi saya bersyukur kerana pengalaman kerjaya saya ketika itu adalah sangat berharga & tak ternilai. Dan pekerjaan tersebut sememangnye satu pekerjaan yang sangat saya sukakan.

Cuma saya teringat, apabila berpindah & terpaksa bertukar tempat bekerja...soalan yang sama yang saya tak lupa & saya rase mungkin masih digunakan dalam sektor pekerjaan hari ini ketika di interview..adalah Siapa anda 5 tahun dari sekarang?

Honestly..memang setiap kali jawabannye pada soalan itu adalah im a business woman. Tapi ketika itu saya tak tahu, business woman yang macam mana kah saya..

Tauke restaurant kah? Jual nasi lemak kah? Ade company sendiri kah? atau apa kah? Just i know that time..saya bakal jadi ahli perniagaan.

Sayang sekali ade cita2 tapi tidak specifik...but its good for me sbb i choose to be pekerjaan yang sangat digalakkan oleh Rasulullah SAW.


Alhamdulillah..kini cita2 saya lebih spesifik..saya business woman as WAHM yang bakal mempunyai income 5 6angka & mempunyai empayar sendiri dalam bidang nutrisi yang mana boleh diwarisi oleh anak2 & cucu saya bila tiba masanye nanti.

Kenapa Saya Memilih Shaklee?

Selain daripada kelebihan dari kemudahan bisnes online yang sangat fleksibel, memudahkan seorang surirumah seperti saya untuk mengendalikan perniagaan hanye dari hujung jari & tidak perlukan masa yang fix untuk mengurusnye. 

Kualiti Produk Unggul

Jenama Shaklee sekarang ni dah jadi fenomena di Malaysia. Tahukah kawan2? Shaklee menjadi syarikat nutrisi semulajadi nombor 1 di US dan Malaysia bukan sekadar populariti. Tetapi Shaklee didorong oleh Sains-di mana lebih 100 laporan saintifik telah dilakukan.

 Kajian Landmark menunjukkan tahap kesihatan mereka yang mengamalkan suplemen Shaklee adalah lebih baik dari tidak mengambil suplemen & mengambil suplemen jenis lain.

Lebih 300juta dibelanjakan setiap untuk kajian2 klinikal produk. Banyak tu...kat Malaysia sendiri ade ke produk2 kesihatan yang berani keluarkan modal sebanyak itu semata2 untuk kajian. 

 Baru2 ini Shaklee diiktiraf sebagai BEST BRANDS in MLM - Nutritional Supplements

Itulah yang menjadikan produk Shaklee sungguh berbeza. Halal? Sudah tentu halal. Shaklee mempunyai sijil halal ISA yang disokong penuh oleh JAKIM. 

Sistem Networking Yang Adil


Saya sukekan sistem networking yang Shaklee sediakan & tentunye ia berlandaskan syariah. Ia sangat adil..Shaklee menyediakan cheque kosong kepada kita..

Banyak sale kite, maka banyak lah bonus kita. Setiap kawan2 yang register membership untuk menjadi pengedar. Kawan2 adalah no satu kerana ini adalah bisnes kita. Bukan bisnes orang atas kita. Bukan kita berniaga orang lain juga yang dapat tempias hasilnya.


Shaklee MLM kah?


Benar..Perbezaannye akan buat kawan2 terpegun..ia MLM yg sangat berbeza dari MLM yang sedia ada di seluruh Malaysia.

Kalau bisnes (MLM) lain sane sini..sibuk cari orang cari orang..tambah kaki tambah pairing..

Di shaklee kami lebih kepada jualan, tentulah setiap perniagaan kalau tak ade jual beli, apakah bisnes itu kan?

Zaman sekarang ramai orang nakkan  duit dengan care yang mudah, tak mahu bekerje keras..ajak2 orang, train2 bila susah tak nampak hasil pade kawannye..ditinggal terkapai2 or mungkin ketika berbisnes pula, di tekan2 suruh tambah lagi orang kalau nak bonus banyak.

Care ini takkan dapat buat kita bertahan lama di satu2 tahap peningkatan dalam kemajuan diri kite..

Bile kite tak disokong dari segi rohani & ilmu bisnes yg sepatutnye...apa yg kite buat akan bersifat sementara.

Jika kawan2 mahukan bisnes online yang boleh diwarisi hingga ke anak cucu..Shaklee is the best choice..why? Shaklee dah 100tahun di dunia. Dan ia memang bisnes family.

Dan ia akan lebih berkembang & akan lebih maju pade mase akan dtg..so kenapa perlu kite lepaskan peluang cerah bersama Shaklee.

Bidang nutrisi adalah bidang pencegahan, pepatah biasa dalam dunia kesihatan lebih baik mencegah daripada mengubati.

Jadi jika kawan2 perlukan pekerjaan yang bakal bertahan lama & lebih kukuh pade mase akan datang..& pastinye menjanjikan financial freedom..

Saya menghulurkan tangan mengajak kawan2 yang berminat untuk sertai saya membantu diri sendiri untuk nikmati hidup mencapai impian & membantu lebih ramai mereka diluar sana untuk utamakan 'hidup bebas ubat'.


Inshaa Allah dengan kepentingan yang kita akan perjuangkan ini bakal membawa perubahan pade diri kite sendiri dalam usaha kite menambah nilai hidup orang lain. 

Fast Action Fast Result. Masa tidak menunggu kite. Fikirkan siapa kita 5 tahun dari sekarang & ape yang bakal kita waris kan untuk anak2 kite nanti.

Jangan malu2 untuk bertanye walaupun kawan2 hanye mahu buat survey semata2..saya ikhlas membantu..

Hubungi saya pm di Facebook Rosemawatie MHassan @ Whatsapp saya Rose 0197731060

You Might Also Like

0 comments