Advanced Joint Health Tablet Untuk Sendi Yang Sihat

Menyokong Kesihatan Sendi Berpanjangan

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.



Ramuan Yang Diuji Secara Klinikal
LEBIH CEPAT BERTINDAK
Ramuan utama dalam AJHT ini berkesan & dah boleh dilihat/dirasai seawal 5 hari selepas penggunaan. Bak kata Dr Jamie, orang lain tak berani claim mcm tu, but with Shaklee we can. As early as 5 days, kite akan rase perbezaannye & lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka!



AJHT bertindak dengan 3 cara :

1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.


2. Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan.






3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.

Sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau perempuan dewasa yang ingin mengekalkan kesihatan sendi, yang aktif dan lasak. Semakin kite berumur, tulang rawan kite akan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal dari keadaan ini berterusan dan bebanan boleh menyebabkan kerosakan tulang rawan di mana tercetusnya pembebasan bahan kimia yang meyerang tulang rawan. Kesannya kite sakit lutut,sengal2 sendi & pergerakan kite mula terbatas.

Gabungan TERBAIK utk KESIHATAN SENDI

AJHT juge boleh ambil bersama Ostematrik & OmegaGuard utk kesihatan tulang & pelihara fungsi2 sendi. Bagi yang mempunyai budget lebih, boleh cuba the best combination iaitu AJHT + Vivix + Shaklee Collogen Powder. 

Harga Retail : RM120 termasuk kos penghantaran
Dapatkan harga mengikut badget anda.

Harganya sangat2 berpatutan..& yang paling penting ia VEGETABLE BASED & 100% NATURAL! SUPER SAFE! ^_^

Hubungi saya Rose utk pertanyaan & pesanan
0197731060 (preferred sms)
@ di FB Rosemawatie 


You Might Also Like

0 comments