Perbezaan Ketara Shaklee Omegaguard Minyak Ikan Dengan Produk Omega Yang Lain

  • Wednesday, November 05, 2014
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Minyak Omega. Semua tahu, kalau sebut omega je mesti orang akan kaitkan dengan, minyak ikan untuk bijak, kalau nak pandai makan minyak omega banyak-banyak kan? Pasti ibu bapa yang mementing kan prestasi pembelajaran anak-anak sangat-sangat tak asing dengan minyak ikan omega ini..macam tu juga bagi mereka yang bekerja, fokus dalam sesuatu pekerjaan sangatlah penting, tambah-tambah lagi bagi mereka yang kerjenye kene perah otak bagi idea, nak kene bentang kertas kerja, design itu ini...begitu juga dengan pelajar, minyak ikan amatlah membantu dalam pembelajaran, supaya belajar tu cepat dapat, cepat tangkap kan & utk perkembangan otak anak-anak yang masih kecil juga.

Kebaikkan omega ni bukan tertumpu hanya pada kesihatan otak, baaaanyaaak lagi kebaikan omega ni..tapi hari ni saya nak share perbezaan omega yang ada kat pasaran dengan keistimewaan & kebaikkan yang ada pada killer product Shaklee ini yakni Omegaguard.





Perbezaan Yang Tiada Pada Produk Lain.
  • Omega Guard Shaklee dihasilkan melalui kaedah teknologi terkini yakini ultratulen bergred farmaseutikal. Maksudnya ia melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang dapat memekatkan asid lemak Omega3 paling tulen. Tak ada lebihan lemak ikan ye. Dia ambil yang khasiatnye yang boleh digunakan pade tubuh kita.
  • Dengan adanye teknologi ini ia dapat menyingkirkan bahan2 berbahaya yang terdapat dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri,etcKebanyakkan minyak di pasaran menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Kaedah yang digunakan ini bukan sahaja memusnahkan sesetengah nutrient malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan seperti plumbun,merkuri,etc . ****Kenapa tak semua pengeluar minyak ikan gunakan penyulingan proprietari tiga molekul ini?  Kalau ada sekalipun hanya penyulingan 1x atau 2x...ini kerana penyulingan proprietari tiga molekul ni merupakan satu proses yang mahal. Shaklee sahaja yang melalui penyulingan 3x ini untuk berikan yang terbaik bagi pengguna-penggunanye. Padanlah harganye dengan kualitinye kan? Bukanlaah mahal melampau-lampau..tapi masih boleh dimiliki..(info ini diperolehi dari nutritionist Shaklee)

  • Apa lagi..ia juga tidak diekstrak dari minyak hati ikan kerana dihati kandungan toksik tinggi. 
  • Minyak ikan yang digunakan Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies. Kalau kawan-kawan buat rujuk jenis2 ikan dan tahap merkurinya. ikan-ikan yang digunakan oleh Shaklee adalah ikan yang tahap merkurinya terendah.. Dan kajian juga menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding ikan lain..Ditambah pula dengan proses penyulingan 3x..bukan nk overclaimed tapi mmg thorrrbaaiiikkk..^_^
  • Omega guard (minyak ikan ) Shaklee lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 yang perlu oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA. Badan kita tak mampu menghasilkan asid lemak perlu ni utk proses metabolisme,etc.. Jadi kena dapatkan dari sumber makanan dan suplemen
  • Satu sajian Omega guard Shaklee (Recommended daily serving is 3 capsules) membekalkan 900mg asid lemak omega 3 yang perlu ie EPA dan DHA. Berdasarkan jadual dibawah, kandungan EPA dan DHA didalam Omega Shaklee antara yg tertinggi berbanding jenama lain. credit nanny cery

 
 Gambar di bawah ini pula menunjukkan peratusan lemak ikan dengan Omega 3 dalam setiap jenama-jenama lain. Apakah jenama minyak ikan kawan-kawan?



  Saya yakin kawan-kawan semue di antara pengguna yang bijak memilih bijak mengguna dari yang TERBAIK hanya untuk kesihatan yang TERBAIK. Shaklee always diffrent, always safe, always work..So pilihan di tangan sendiri.

Sekirenye berminat untuk menukar jenama minyak ikan kawan-kawan,

Boleh terus buat pembelian eksklusif di sini, hanya klik icon di bawah untuk pesanan, 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5b16eb4fe129666677e683ee4594ae38
Sebarang pertanyaan untuk konsultasi, boleh hubungi saya sms/whatsapp 0197731060.
Saya Pengedar Shaklee Ipoh Service Konsultasi Terbaik,
COD PERAK Area : Bandar Perpaduan|Simee|Bandar Baru Putra|Tanjung Rambutan|Ulu Kinta 
Perkhidmatan penghantaran ke seluruh Malaysia, S&S, Brunei, Singapore & Indonesia.

You Might Also Like

0 comments