Kenapa Perlu Taksub Ambil ESP Yang Ada Segelintir Doktor Di Malaysia Kecam

Kalau orang kata saya ni taksub Shaklee..

Semestinya saya taksub. Kenapa...?

Pernah tak kawan-kawan pergi jalan-jalan ke supermarket, jumpa minuman soya ke apa-apalah produk makanan yang ditulis ORGANIK?

Mesti la pernah kan...

Kawan-kawan tau tak sebenarnya apa-apa sahaja di sebalik label ORGANIK? 


Tak tahu kan, ni saya nak terangkan, di sebalik label Organik itu cuma mungkin sejenis bahan je yang organik... sebab requirement untuk buat label tak memerlukan semua bahan dalam tu organik untuk pakai label organik...

Kesimpulannya, walaupun cuma ada 1% je bahan organik dalam sesuatu produk tu, boleh je mereka nak letak label Organik





Tapi Shaklee ni, bukan sekadar ORGANIK tapi BEYOND ORGANIK. Maknanya daripada benih... sampai ke proses, sampailah masuk ke dalam canister, semuanya dijamin organik.

Biji Soya ESP pula dikawal di bawah Identity Preservation Program (IPP).. maknanya ada pihak ketiga yang check & audit untuk pastikan betul-betul kacang soya untuk dibuat ESP ni tidak guna benih GMO, dan setiap proses iaitu dituai, dikilangkan, diedarkan.. akan disahkan oleh IPP nih.



 

IPP ni independent body tau, bukan Shaklee punya. Ye bukan pekerja yang ada kaitan dengan Shaklee pun

Jadi takdelah kes tipu-tipu ke sebab orang lain yang buat kerja. Tak de syok-syok sendiri...
 

Dan satu benda yang kita kena tgk bila nak consume produk protein ni ialah dia punya PDCAAS (Protein Digestibility Corrected Amino Acid Score) tertinggi iaitu 1.0. PDCAAS ni adalah cara untuk menilai kualiti protein & kemampuan untuk dicerna oleh tubuh manusia. 

The best skor la ESP ni of course kan.
 


ESP ni kan sebenarnya sedap minum macam tu je, tak perlu pun nak campur-campur bagai..pada sayalah.hihihi..tapi nak campur pun tak salah eeiih😊

Dulu bau dia lain.. kurang menyenyangkan sikit.. kena campur baru boleh minum. Tapi Shaklee ni sentiasa perbaharui produk-produk dia.. so sekarang ni ESP bau dia selesa tekak selesa nak minum hihi & minum macam tu  je dah memang sedap!

Dah minum ESP hari ini? Nak tahu lebih lanjut kelebihan ESP klik sini,


Nak beli terus tanpa hubungi saya..boleh sangat-sangat 😀 klik bawah ni,



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c3236725cfb305098d9c19d3ed7b15b2


Kalau nak harga lebih jimat, boleh hubungi saya di sini 0197731060

Nak ambil ESP masa berpuasa pun sangat-sangat digalakkan..pengalaman sendiri, memang tak melepek sangatlah masa sahur dengan ESP. Ohseeeem!!! Jom tonton! 😀


You Might Also Like

0 comments