3 Sebab Program Detox Shaklee POWER GILER Sampai Berat Pengguna Turun 40kg

  • Wednesday, October 17, 2018
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Nak berdiet sendiri tanpa produk ni boleh je, bukan tak boleh tak boleh.ramai je individu yang melakukannya dah masih berjaya, tapi menggunakan produk yang menepati keperluan tubuh akan membantu menyokong proses penyahdetoksifikasi dan sangat membantu mengekalkan kesihatan tubuh ke tahap lebih optimum

Jom cekiiidaaaut 3 sebab apa yang POWER sangat dengan Program Detox Shaklee



#1 Dibuktikan Dengan Clinical Research


Detox Shaklee bukan hype macam program-program detox lain. Tapi, memang dibuktikan dengan kajian sains. Clinical standard lagi. Kawan-kawan baca jurnal tu di, Safety tolerability and efficacy of a 7 day cleanse program a pilot study

Berkenaan dengan link kat atas ni,



Mengapa kajian ini dilakukan?


Terdapat minat pengguna yang besar dalam menggunakan program pembersihan untuk menyokong fungsi pencernaan, meningkatkan penghapusan dan meningkatkan perasaan kesejahteraan.

Selain itu, membersihkan program juga boleh memainkan peranan yang berguna sebagai langkah peralihan dari corak makan khas kepada program pengurusan berat badan yang terhad kalori.

Kajian ini direka untuk menilai keselamatan, toleransi dan keberkesanan program pembersihan 7 hari yang menggabungkan pelbagai makanan tambahan dengan keperluan diet yang ditetapkan.

Subset subjek termasuk julap perangsang lembut dalam rejimen suplemen harian mereka.



Apa yang telah diteliti?


Kajian ini menunjukkan bahawa program pembersihan adalah selamat dan diterima dengan baik. Kehilangan berat badan yang ketara diperhatikan selepas 7 hari.

Penambahan julap adalah lebih berkesan dalam mempromosikan pergerakan penghapusan / usus dan mengurangkan kembung / kelembutan. Program ini boleh digunakan sebagai tambahan sebelum program penurunan berat badan.

Safety, tolerability and efficacy of a 7-day cleanse program: a pilot study

Authors: Lau FC, Sahr N, Carrillo-Massa M, Fyrberg C, Daggy BP, McManus F.

Advances & Controversies in Clinical Nutrition, 2015.
Click here to read study presentation.



Antara point penting daripada jurnal di atas:


1. Program detox Shaklee dijamin selamat. kalau tak tahan sangat 3 hari pertama (sebab cuma makan salad & buah saja 3 hari pertama tu), boleh tambah protein (ikan/ayam masak stim).

2. BMI turun by 1kg/m² (e.g. kalau BMI sebelum detox 30, lepas detox jadi 29) & berat turun by 3kg selepas 7-hari detox Shaklee.

3. inch loss pinggang lebih 1in. Kalau seluar jeans saiz 30" dah rasa sempit sebab pinggang sebenar dah 31-32", lepas detox Shaklee rasa dah tak ketat dah seluar tu.

BONUS: punggung pun ada inch loss by 1in!


So, Detox Shaklee dijamin berkesan, as always. dan insyaAllah, dijamin lebih kurus & lebih sihat lah kalau buat Detox Shaklee ni.

Pendek kata, takde sebab untuk tak cuba Detox Shaklee ni ^_^



#2 Support Fungsi Hati


Antara hujah doktor perubatan yang cakap "detox ni tak perlu" ialah "badan kita ni dah ada liver untuk kerja-kerja detox. tak payah pakai apa-apa produk pun".

Antara punca banyak doktor cakap macam ni, memang banyak produk Detox yang claim "produk tu yang jalankan Detox".

Tapi Detox Shaklee bukan begitu. DTX contohnya, tak buat kerja Detox dalam badan. Tetapi, DTX SUPPORT hati kita untuk detox yang lebih berkesan. Nampak tak beza?

Dengan kata lain, makan Shaklee ke tak makan ke, sama je Hati kita yang buat kerja detox. Cuma dengan vitamin-vitamin Shaklee, fungsi hati untuk detox (nyahtoksin) jadi lebih efektif.

Sebab tu, banyak yang buat detox Shaklee, jadi makin kurang lesu & lebih bertenaga.



#3 Ramai Yang Cuba Dah Berjaya



Banyak sangat lah testimoni Detox Shaklee ni. Salah satu yang sangat menarik saya nak share dari banyak-banyak testimoni adalah pengamal detox Shaklee yang berjaya menurunkan berat badan beliau sebanyak 40kg  (klik link ye)





So, sesiapa yang belum pernah buat Detox Shaklee, cuba lah sekali. Kalau yang dah pernah buat, teruskan, jangan berhenti.

lagi2 kalau BMI kita atau pasangan lebih 25. Jangan sesekali menyumbang kepada statistik >40% Malaysian yang obese.


Jom lebih sihat dengan DETOX SHAKLEE!

Macam mana nak mula berdetox, contact saya untuk dapatkan full guide beserta vitamin yang diperlukan.

contact atau Whatsapp Rose http://www.wasap.my/60197731060 

Nak beli terus supplement Set Detox Shaklee secara online?






You Might Also Like

0 comments