Zinc Shaklee Untuk Luka Cepat Sembuh

Pengalaman menggunakn Zinc Shaklee ketika berpantang (yang juga digunakan untuk tujuan kulit cantik & untuk luka cepat baik), tali pusat Amsyar lambat tanggal, anak-anak yang lain hari ketiga dah tanggal, kate nurse ade setengah baby memang macam tu dan depend pula pada size tali pusat, kalau besar memang lambat tangga. Ooh kenapa laa ibu ni tak search google pasal size tali pusatnye that time, memang tak terpikir langsung..





Memandangkan anak pertama & kedua cepat je tanggalnye, semakin risau ingatkan ade masalah apa-apa, jadi tiap kali nak tukar kan pampesnye, area pusat tu mesti berdarah, yang pusatnya dah kering, cuma area bawah die tu belum terpisah dan masih melekat lagi..semakin hari makin tak kurang, keadaannye macam tu je walaupun kerap letak aspirin..sian tengok dia kadang tak selesa bila pusat yang kering tu seolah mencucuk ke perut sebab dah keraskan tapi masih tak tertanggal..runsing makin bertambah.

Hari ke 7 baru teringat ZINC SHAKLEE, yang saya ambil untuk cepatkan luka dalaman dan untuk tujuan kecutkan rahim. MasyaAllah boleh lupa lagi,  setiap kali saya tukar pempes atau check tengok pusat dia saya bersihkan dan letak tablet zinc yang telah saya hancurkan, saya gunakan cutton bud untuk letakkn dikawasan lukanya. Alhamdulillah 3hari berusaha dengan izin Allah, hari ke 10 tercabut..huh lege bila dah tercabut..tapi masih perlu di bersihkan jugaklaa, sebab area pusat die agak dalam & saki baki luka tu ade sikit-sikit lagi.

Apa yang saya perasan, tiap kali lepas letak Zinc Shaklee, tiba masa nak bersihkan, mesti permukaan kulit yang paling atas tu dah agak nak baik sikit. Syukur sangat-sangat. Lega cheq ^_^

Meh kite bace lagi ape lagi kelebihan Zink

Info Padat Penyembuhan Luka: Kekurangan zinc menyebabkan lambat penyembuhan luka. Badan manusia mempunyai beberapa enzim yang bergantung pada zink, yang menggalakkan sintesis kolagen yang seterusnya membantu dalam penyembuhan luka.

Di sini saya kongsikan juga, beberapa testimoni pengguna-pengguna Zinc Shaklee.

1. "Saya nak share testimoni ibu saya sendiri. Luka ibu saya kering dalam masa 10hari. Hanya mengambil Zink Complex."






2. Ini pula testimoni luka operation Alhamdulillah dengan izinNya luke tersebut kembali keadaan kulit sedia kala dalam masa 2minggu,

"Zinc Complex Shaklee mula diambil sejurus sehari selepas operation. Dan alhamdulillah, dalam masa 2 minggu, proses penyembuhan luka nampak berlaku dengan cepat. Luka yang bolong tu (bibik selalu sebut lubang tu bolong), semakin mengecil, dan daging pun dah mula tumbuh..(baca lanjut di sini)"




Lihat sendiri bagaimana Zinc Shaklee memberi kesan setiap hari pada penggunanya. hanya gambar yang dapat menceritakan perjalanan Zinc Shaklee membantu tingkatkan kesihatan luka pengguna.

Zinc Shaklee sesuai untuk ibu lepas bersalin sama ada bersalin normal mahupun pembedahan, mereka yang menjalani pembedahan, & mempunyai luka akibat diabetes. 
   
Berminat nak mencuba??
hubungi saya SEGERA.

PM : http://goo.gl/V9aqx6 
✉ 0197731060 🚚 COD area : Bercham, Tanjung Rambutan, Ulu Kinta, Taman Perpaduan & Simee
Courier melalui Poslaju/Gdex/Citylink: Seluruh Malaysia  termasuk Sabah & Sarawak.

Nikmati perkhidmatan yang di tawarkan dari Vitamin Organik:

✔ Panduan pengambilan vitamin yang betul
✔Konsultasi PERCUMA after service secara berterusan
✔ Konsultasi priority by special request
✔ Setiap pmbelian menerima sesuatu yg istimewa
✔ Penghantaran percuma
✔ Jemputan ke group tertutup khas untuk pelanggan Shaklee


Saya Pengedar Shaklee berdaftar, ID 906555
Your Trusted,
Shaklee Independent Distributor
iR Rosemawatie Mah Hassan

You Might Also Like

1 comments