Cantik Tanpa Make Up Tawan Hati Lelaki

Tahu tak lelaki ni kebanyakkannya suke wanita yang tak bermake up, betul ke? Tapi tengok pula natural beauty yang macam mana ye..bukan yang bangun tido & basuh2 muka dah...lainlaa kalau yang memang suami yang jenis suke tengok muka kite baru bangun tido.itu special keslaah..

Kenapa lelaki lebih suka wanita yang tidak bermake up?

1. Suka Wanita Yang Yakin

Lelaki pandang keyakinan seorang wanita itu sebagai sesuatu yang seksi. Wow.. Bukan mudah untuk seseorang wanita untuk tinggalkan alat solek mereka tanpa keyakinan yang tinggi. Sekiranya kita berani keluar dengannya tanpa secalit pun mekap di wajah, jelas kelihatan keseksian kite kerana keyakinan kite tu. Kalau dah tak boleh sangat tak make up pun, berhias tipis sudah cukup memadai..asal jangan keterlaluan.
 
2. Tidak Suka Wanita Obses

Lelaki sukakan wanita yang cantik tetapi tak suka dengan wanita yang terlalu obses dengan kecantikan. Walaupun pergi kedai mamak, masih lagi nak bersolek tebal macam nak ke majlis makan malam! Kaum lelaki tak mahu pasangan mereka terlalu bergantung kepada solekan sehingga menganggapnya sebagai ‘tuhan’ dan tidak boleh hidup tanpanya.
 
3. Suka Tengok Kita Ketika Bangun Tidur

Apa yang pasti, kita tak akan mengenakan sebarang mekap sekiranya kite tidur dan lelaki menganggap rupa paras wanita yang baru bangun tidur itu sangat seksi. Bukan itu sahaja, wajah kite yang natural itu buatkan si dia terbayang-bayang rupa paras kite ketika tidur di sebelahnya setelah berkahwin kelak.
 
4. Lelaki Tidak Suka Menunggu

Setiap kali kite ada temu janji dengannya, pasti si dia harus menunggu kite di dalam kereta sebab kite ambil masa yang lama untuk bersiap. Lelaki sememangnya tak suka menunggu, jadi dia lebih suka kita keluar dengannya tanpa mengenakan apa-apa solekan untuk menjimatkan masanya.
 
5. Cantik Luaran Tidak Penting

Pada peringkat awal perhubungan, cantik luaran sememangnya dipandang lelaki. Tetapi lama kelamaan, sekiranya kita cantik tetapi tidak pandai mengambil hati, kuat merajuk, suka membebel atau sering menyusahkannya, si dia akhirnya akan merasa bosan. Jadi, cantik luaran dan dalaman itu sama-sama penting untuk memikat hati lelaki.

So, tepuk dada tanye selere, bukan nak suruh kite jadi nerd and look too innocent..cukuplah kite sekadar bermake up tipis dan menjaga akhlak kite sebagai seorang muslimah, bagi yang beragama lain pula pernampilan yang sopan menjadi satu penilaian positif pada yang si dia & bukan sahaja yang memandang.

Sekirenye cik/puan menggunakan alat make untuk menutup cela di wajah dan dah penat mencari jalan penyelesaian untuk atasinya..& sangat-sangat menginginkan kulit sihat bebas dari masalah jerawat & mahu mengubah pernampilan kepada yang lebih mudah & simple..Boleh dapatkan Set Kecantikkan Shaklee set kecantikkan yang berasaskan 100% bahan semulajadi, yang pastinya tidak memberi kesan negatif malah membantu tingkatkan kualitin kesihatan & kecantikan dalaman & luaran.

You Might Also Like

0 comments