Kelebihan Daftar Keahlian Shaklee Dengan Glorious Team

Hanya dengan modal RM79.50 (RM10.60 included untuk penghantaran member kit), kita mampu jana pendapatan yang lumayan dari rumah. Bukan omong kosong ye..ramai yang dah berjaya dengan hanya bermodal serendah ini..

'saya tak nak meniaga pun, saya nak makan je'
'tak yah lah jadi ahli ni semue, kawan saya pun jual Shaklee, beli je dengan dia'

Ramai yang tak tahu kelebihan bila dah mula mengamalkan pengambilan suplemen Shaklee tapi tidak daftar jadi ahli. Apabila menjadi ahli, walaupun hanya untuk makan sendiri, kita akan dapat kelebihan seperti membeli dengan harga ahli, dapat cash back dari pembelian (ikut kadar-kadar point tertentu) & kite ade peluang untuk berniaga dari rumah @ jadikan Shaklee sebagai side income untuk menambah pendapatan kita.  

Kalau tak meniaga pun tak mengapa, tapi sekirenye nak jadikan Shaklee sebagai pendapatan sampingan @ sepenuh masa khususnye bagi suri rumah berdaftarlah di bawah ahli yang mempunyai group yang berpontensi tinggi, mempunyai Master2 yang berpengalaman & telah melahirkan ramai Master Shaklee yang hebat.

Kenapa anda harus memilih Shaklee Bersama Glorious Team

Shaklee merupakan perniagaan berasaskan produk & menggunakan sistem perniagaan yang halal, bukan sistem piramid yang biasa kita tahu, bila melibatkan Multi Level Marketing sahaja, ni sah laah MLM yang nak kaya kan orang atas. No no no.. SHAKLEE TIDAK MENGAMALKAN SISTEM PIRAMID 

Shaklee selamat, 100% asli & bahan-bahannya adalah yang semulajadi sahaja, berkesan & yang paling penting halal. Pemasaran Shaklee lebih memberi penekanan kepada jualan produk yang berkualiti, selamat & berkesan.

Tak penah tengok pun Shaklee ni kat iklan tv..tak femes laah Shaklee ni kan? Kenapa ia tak diiklankan??
 


Adalah lebih baik Shaklee peruntukkan modal untuk buat research pada masalah kesihatan manusia hari ini & tingkatkan keberkesanan kualiti produk mereka, dari berhabis duit untuk iklan semata-mata. Itukan lebih baik? 

Tingkatkan mutu kualiti & keberkesanan sesuatu produk menjadi keutaman pada Shaklee, yang penting Shaklee tak gunakan bahan kimia @ bahan yang memudarat kan tubuh badan kite untuk jangka masa yang panjang & paling penting ia HALAL.
Kita boleh pilih untuk jadi pengguna @ jalankan perniagaan secara separuh masa tanpa perlu tinggalkan perkerjaan kita, dari situ kita dah ada pendapatan sampingan kan?

Dulu masa saya masih bekerja, tak sampai tengah bulan duit gaji dah susut, tapi bila dah jadi surirumah a.k.a WAHM ni, tengah bulan dapat bonus, saya bekerja dari rumah sahaja, kalau kawan-kawan sendiri yang bekerje, bukan ke satu kelegaan bila tiba tengah bulan duit belanja masih ada - bonus dari Shaklee. Tambah pula dengan kos sara hidup yang dah meningkat sekarang kan?

Sebab tu kami mengalu-alukan sangat suri rumah untuk berniaga. Boleh ringankan beban suami kan?

Glorious Team


Group Glorious Team adalah group yang diterajui oleh saya sendiri yang mendapat bimbingan dari group iReach Family yakni di naungi oleh Presidential Master Coordinator Lyna Noh, &  juga bimbingan dari Group Jutawan  lebih 7tahun dalam Shaklee. Rangkaian group ini adalah kumpulan yang paling aktif & merupakan kumpulan yang mendapat jualan peningkatan setiap bulan. Bukan ribu2 ye...juta-juta punya sale. Kalau dah jualan juta2..berapa potensi bonus yang boleh kita dapat dengan join Glorious ni?

Group bimbingan kami adalah group yang melakukan perniagaan secara flexible tetapi konsisten. Tiada paksaan buat kita untuk menghadiri kelas ataupun seminar yang dijalankan, & semua boleh dijalankan dari rumah. Kami juga sering mengadakan 'coaching' secara online khasnya untuk memberikan penekakan kepada motivasi & amalan kerohanian. Apabila kita jaga hubungan kita dengan Allah, maka Allah jaga hubungan kita dengan manusia.

Group jutawan dinaungi oleh Presidential Master yg berpendapatan 6 angka sebulan. Tahukah anda di group kami Presidential Master wajib menderma rm10k sbulan ke yayasan Maahad Tahfiz yg terpilih. Bukanlah saya nak bermegah-megah dengan kebaikan yang mereka lakukan, setiap rezeki yang Allah bagi kita bukanlah untuk kita sahaja, ia adalah sebahagian juga untuk rezeki orang lain, impian saya sendiri dalam Shaklee untuk lakukan perkara yang sama. Dengan bersedekah rezeki kita tu akan bertambah2 lagi & inshaAllah ia lebih berkat lagi.

Kami bukan hanya mementingkan aspek material semata-mata, tetapi juga aspek kerohanian & keagamaan. Kami ingin memastikan apa sahaja yang kami lakukan pada masa ini, akan memberikan keberkatan & juga sebagai bekalan di sana nanti. Bukan nak cari kesenangan di dunia semata-mata malah 'bekalan' buat di sana nanti.


Mereka berpendapatan 5-6angka sebulan. Mereka tidak bermegah-megah dengan kemewahan yang mereka miliki. Mereka humble. Mereka meyumbang 4-5 angka sebulan ke maahad2 tahfiz yang terpilih .


Ye, Shaklee tawarkan peluang pendapatan lumyan.


Mengapa perlu mendaftar keahlian melalui Glorious Team?


Sekirenye hanya untuk makan sendiri/own consumable kelebihan yang anda dapat:

✔ Kumpul point & dapat cash back
✔ Kongsi dengan rakan2 & keluarga
✔ Dapat membeli dengan harga yg lebih murah.

Sekire untuk menjana pendapatan (bagi yg berminat)

✔ Di naungi  Master Coordinator yang berpengalaman
✔ Sokongan & bimbingan yg berterusan secara online & offline (webinar meeting online dari rumah, tak perlu keluar untuk ber'meeting walaupun anda berada jauh dari kami)
✔ Tutorial, Kelas & coaching online
✔ Seminar & gathering
✔ Tips perniagaan dari Master yg berpengalaman
✔ Pelbagai aktivit menarik

Jika anda tergolong dalam golongan:

✔ Sukakan cabaran hidup sihat
✔ Bersemangat & berkomitmen tinggi
✔ Sukakan cabaran & suka memcube perkara baru
✔ & Jika anda seorang blogger @ social network user yg aktif, Andalah yang kami cari!!



Credit Pic dari Pretty Blossom.

Nak menjadi sebahagian dari keluarga shaklee, menjaga kesihatan sambil menjana pendapatan dari rumah??

Hubungi saya Rosemawatie 0197731060 @ boleh terus pm sy di FB Rosemawatie.

Jadikan kebebasan waktu & wang hak milik anda.




You Might Also Like

0 comments