Cara Mengatasi Kulit Berlubang Bekas Jerawat Dengan Youth

Seronok sangat nak share dengan semua orang tentang satu benda unik yang Youth Skin Care mampu buat.

Ye...part kulit berlubang. Uiiih geram tengok kulit berlubang area pipi kiri kanan nih..ada yang sampai nak ke dagukan..

Bagi kau orang yang alaminya pasti rasa dah takkan ada cara yang boleh lagi kembalikan skin kau orang pada keadaan yang lebih baikkan?

Serius mesti rasa dah totally tak ada laaah caranya. Mana ade kulit lubang boleh tertutup macam asal sebelum nya?

Ada..tapi kene betul-betul ikhtiarlah.


Cara Alami Yang Ada Dipersekitaran Kita


Kalau ikut kebanyakkan petua..kau orang boleh guna cara
Lidah buaya

Hirisan timun

Hirisan tomato

Kulit Pisang

Masker madu dan putih telur

Kesemua ni hanya perlu diapply/ditekap hirisan pada parut berlubang tu untuk beberapa minit dan bilas.

Tapi ada cara yang lebih effective dan sangat membantu membina kembali sel kulit baru untuk kita dapatkan kembali kulit kita seperti asalnya

Youth & Vitamin Penyokong Membina Sel Kulit Baru


Youth Skin Care direka untuk All Type Skin. Mampu membantu dalam membina 'highway' untuk bekalkan nutrient yang diperlukan kulit bagi membantu sel-sel kulit dari luar semakin menutupi lubang yang sedia ada.





Nampakkkan perubahan ketara pada lubang yang semakin nak tertutup.



Vitamin lain yang membantu dalam memperbaharui sel kulit kita adalah

Vitamin C
Vivix
Esp Shaklee
Collagen
Vitamin E

Kebaikkan Vitamin Kulit


Vitamin E
Vitamin E sememangnya terkenal sebagai vitamin yang membantu masalah parut. Juga membantu menyembuhkan luka dengan cepat, membaiki tekstur kulit dan melancarkan peredaran darah.

Vitamin C
Membina collagen, menjadikan kulit lebih anjal, cerah dan halus

ESP
ESP merupakan protein tambahan terbaik yang dihasilkan dari soya non-GMO. Protein penting untuk pembinaan sel kulit baru yang sihat, serta menggantikan sel kulit mati seperti parut.

Shaklee Collagen Powder
Collagen Shaklee adalah collagen premium yang dihasilkan dari sisik ikan merah laut dalam, mempunyai berat molekular yang ringan, sangat mudah diserap dalam badan. Kesan lebih cepat dan bagus, untuk build up balik kulit yang sihat. Nanti permukaan kulit cantik dan licin jer...

Vivix
Vivix ni merupakan produk Shaklee yang paling hebat, sampai digelar tonik ajaib. Bukan sebab ada tok batin jampi-jampi botol tu, tapi kerana ia membantu memulihkan sel badan termasuk sel kulit kita daripada tahap DNA lagi.

Sebab tu kesannya pun menakjubkan dan ramai yang ambil set dengan Vivix ni, kesannya lebih cepat dan yang paling tebaik.

So macam mana nak dapatkan Set Youth & Vitamin Shaklee yang lain? Boleh contact saya di whatsapp atau call di 0197731060 

You Might Also Like

0 comments