Pengedar Vivix Area Tanjung Rambutan, Bercham, Chemor Ipoh, Perak : Service COD & Konsultasi Pengambilan Suplemen Yang Betul

  • Wednesday, August 08, 2018
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Setiap kali datang promosi si Merah menyala ni. Saya sendiri berdebar. Sebab tersangatlaa tak sabar untuk bantu lebih ramai rakyat Malaysia untuk sihat dengan berdamping dengan dia selalu.

Wooow dalam sangat ke perubahan yang bakal kita dapat bila amal kan Si Merah ni?

Apalaa si merah tu?..haa dia lah Vivix. Rebutan ramai pengamal Vivix tegar. Owh ye..kawan-kawan sedang cari Vivix Shaklee?




Saya adalah Pengedar Sah Vivix Shaklee di Ipoh Perak & menyediakan konsultasi terbaik after service seperti panduan pengambilan suplemen yang betul, sharing pelbagai info kesihatan yang banyak kita abaikan sebenarnya dalam kehidupan seharian kita sekarang ini.

Kenali Bakal Consultant Produk Shaklee Anda


Saya Rosemawatie. Boleh panggil saya Rose. Menjadi ahli Shaklee sejak 2013 dan mula konsisten mengamalkan pengambilan vitamin Shaklee sejak 2014 sehingga sekarang. Saya bermula dengan mengamalkan vitamin Shaklee untuk penyusuan sehinggalah Shaklee telah berikan impact hebat pada kesihatan dan juga kehidupan saya.




Dan telah banyak vitamin Shaklee yang menjadi kegemaran saya seisi keluarga. Jika Vivix menjadi keutamaan kawan-kawan, alhamdulillah saya juga pengemar Vivix & sangat lah sukacita untuk saya berkongsikan pengalaman saya dengan anda semua semasa mengamalkannya.

Vivix memang piliahn terbaik buat semua orang mahu dari peringkat remaja sehingga warga tua.

Boleh baca lanjut segalanya tentang kebaikkan Vivix di sini ye.


Kawasan Penghantaran Vitamin 


Saya tinggal di Tanjung Rambutan. Jadi saya boleh cover COD di kawasan berhampiran. Tapi saya masih boleh lakukan COD di bandar Ipoh dengan dealing terlebih dahulu tempat untuk penghantaran. 


Jom jadi ahli untuk harga lebih murah.

Bagaimana untuk dapatkan maklumat lanjut atau ingin terus order Vivix atau vitamin-vitamin Shaklee yang lain. Boleh terus direct contact saya di nombor 0197731060 (klik nombor untuk pilihan hubungi melalui whatsapp)




You Might Also Like

0 comments