Cara Tegangkan Pipi Yang Kendur Dengan Youth Skin Care Kembalikan Kulit Remaja Yang Segar

  • Wednesday, August 15, 2018
  • By Rose MH
  • 0 Comments

Kulit kita ni makin kita meningkat usia kolagen kita akan makin menurun. Makanya mulalah berlakunya proses kenduuur kan..hihi

Sebenarnya banyak cara untuk kekalkan balik ketegangan kulit..

Seeloknya gunakan langkah penjagaan dari dalam & luaran..supaya kita mampu melawan graviti dan jugak mampu menjaga kesihatan kolagen kita supaya tidak menyusut seiring usia.

Ada 5 cara mudah untuk anjalkan kulit muka yang kendur. Banyak je lagi caranya..tapi KakRose share yang simple dan paling unik yang last sekali tu. 

Jom cekidaaaut!

1. Bersenam

Bila kita bersenam, ia membantu mengalirkan darah & oksigen yang membawa nutrient keseluruh  badan kita. Dengan ini kulit kita pun akan sihat & bertenaga.

2. Kekalkan Cecair Dalam Badan

Ye. Dengan minum banyak air & elakkan tubuh kita dehidrasi. 

Minum banyak air ini bukanlah lagi mitos, malah ia sememangnya tuntutan keperluan tubuh kita.

Bila kita kurang minum air, obviously kulit kita akan kering, mula bersisik & ini jugak akan menggalakkan kulit berkedut & hilang keanjalannya. 

Air merupakan unsur kesihatan yang paling terbaik untuk bagi otot kita sihat.

Minumlah at least 8gelas air setiap hari ye.

3. Makan Buah Yang Memiliki Sumber Vitamin C

Kulit tegang & vitamin C adalah satu perkara yang sangat sinonim. Semua pun tahukan vitamin C ni, untuk cantikkan kulit. Buah-buhan yang memiliki sumber vitamin  yang tinggi sangat bermanfaat bagi menyokong kulit lebih cantik dari dalam. 

Ia membantu pembentukkan kolagen yang sihat.

4. Makser Timun 

Timun ni bersifat sejuk dan menenangkan tau. So kau orang boleh kisar timun, apply dalam 20-30minit. & bilas macam biasa. 

Insha Allah penyumbang kulit tegang. Kene rajin sikitlaa ye.hihi

5. Tidur Cukup

Tidur yang berkualiti bukan sahaja mampu menjaga tubuh kita malah bantu rejuvenate skin kita

Bila kita dapat tidur yang berkualiti & tenang, bebas dari gangguan telepon, gangguan gelombang-gelombang lain, kita akan perolehi tidur yang sihat. 

Ini bukan sahaja membantu tubuh malah menyumbang kepada aktivit perubahan sel kulit yang sihat. 


Ok...Dalam nak memperbaharui sel tu  skin pun kenelah ada penjagaannya yang sesuai jugak.


Produk-produk 100% bahan semulajadi, bebas 2500 bahan kimia terlarang yang boleh menyebabkan kanser dan masalah kesihatan yang lain.




Selain itu juga, ia turut diuji oleh pakat mata untuk membuktikan bahawa skincare ini selamat untuk mata, tidak merengasakan walaupun mata yang sensitive.

1. Luminous Gel Oil Cleanser (Pencuci Muka)

Pembersih yang mempunyai PH yang seimbang 3 dalam 1 tanpa sabun. Pembersih ini membersih kulit dengan lembut untuk mempersiapkan kulit untuk menggunakan youth yang lain.

2. Perfecting Skin Tonner (Tonner Muka).

Berfungsi untuk menyingkirkan sel kulit mati dan kotoran akibat pencemaran. Ia mampu menyingkir, menghidrat dan menyuburkan kulit supaya lebih bersih dan cerah.

3. Youth Activating Serum (Serum untuk Merawat Kulit)

Produk yang wajib dipakai dan ia adalah serum yang telah dipatenkan dengan 10x kuasa untuk perbaharukan kulit pada tahap sel. Hasilnya, kulit akan menyokong pengeluaran kolagen dan menjadikan sel-sel kulit berfungsi dan lebih muda.

4. Age Defence Mineral Moisturizer SPF50 (Pelembab Muka Siang).

Krim pelembab muka ini mengandungi zink oksida semulajdi yang mampu menghasilkan perlindungan dari sinaran spf50 UVA/UVB matahari. Membantu melembapkan dan memperbaiki tona kulit anda.

5. Advanced Renewal Night Cream (Krim Rawatan Malam).

Ia direka khas untuk menyokong proses pembaharuan kulit semasa tidur. Gabungan ramuan botani proprietary Shaklee membantu pengeluaran kolagen yang elastin untuk menjadikan kulit yang lembab dan lebih sekata, muda, licin dan bercahaya.

6. Radiance C +E Capsules


Mengandungi kepekatan vitamin C sebanyak 20% tulen mampu memulihkan kulit supaya lebih sihat dan mengurangkan bintik hitam dan penuaan kulit. 

Ia juga mampu melicinkan tekstur kulit dan mencerahkan dengan sekata. Kapsul ini berasaskan bahan tumbuhan dan bebas pengawet.









Nampak jelaskan perubahan kulit mereka..makin firm lepas apply Youth.

Kita pun boleh dapat effect yang sama.
Macam mana nak order Youth Shaklee & juga suplemen untuk enhance ketegangan kulit ni?

Contact KakRose di 0197731060

You Might Also Like

0 comments