3 Tips Kekal Bertenaga Tunaikan Haji Dan Umrah



Membaca kisah perkongsian mentor saya dan mana-mana sahaja cerita
tentang perjalanan mereka menunaikan haji sangat membantu diri saya saya buat persediaan ilmu tentang keadaan kat sana nanti.

Masih cetek dan teramat laah sedikit ilmu-ilmu menunaikan haji ni..tapi dari sekarang kita perlulah kaut sebanyak mana yang boleh kan.

Persediaan Sebelum Menunaikan Haji

Cerita tentang haji ni..saya yakin ibu bapa atau kawan-kawan yang dah sampai seruan ke sana pasti nak optimumkan masa sebaik mungkin untuk tunaikan ibadah-ibadah haji.

Jadi, semestinya tahap kesihatan jemaah haji semua perlulah juga berada pada tahap yang optimum seawal sebelum bertolak ke tanah suci lagi.

Pastinye pilu hati tak terhingga bila mana seruan dah tiba tapi kita tak dapat laksanakan atas sebab faktor kesihatan kita yang tak mengizinkan..

Perkara ni kalau kita ambil tindakan awal dalam lakukan pencegahan.. Insha Allah..perjalanan haji itu milik kita.

Lalui Perjalanan Haji Yang Energetic

Macam mana pula nak jaga kesihatan kita semasa berada di Tanah Suci pula..

Haa inilah saya nak kongsikan yang mana bukan sahaja membantu semasa kita berada di sana nanti...malah boleh ambil langkah dari sekarang untuk jaga kesihatan untuk persediaan di sana.

Jom tonton video ini.

Sebarang pertanyaan, boleh terus hubungi saya di 0197731060



You Might Also Like

0 comments