Tips Cuci Baju Bersih Tanpa Alergik

Kulit alergik memang menyeksakan. Dulu saya ada pengalaman alergik sabun, saya tak boleh basuh kasut atau baju dengan tangan terlalu lama bila menggunakan sabuh basuh baju, even basuh pinggang pun.

Alahan Tapak Tangan Yang Teruk


Senang kata semua jenis sabun pembersih saya alah kecuali sabun mandi atau shampoo.

Kulit saya akan kering dan tegang & sikit- demi sikit mula mengelupas dan lama-lama mengelupasnya makin teruk.

Tangan Kasar Tempoh Recover Lama

Makin teruk sampai suami complain 'apasal tangan kasar sangat'

Memang down jugak laa tapi alhamdulillah lepas jumpa penyelesaian dengan suplemen Shaklee

Saya fix dari kesihatan dalaman..syukur skin makin better dan sekarang saya tak alah lagi dengan sabun pembersih baju & pinggang.

Penyelesaian Terbaik 


Bagi kawan-kawan yang ada masalah alahan yang teruk saya cadangan pertama sekali bertukar kepada sabun basuh yang sumbernya dari semulajadi seperti Get Clean Shaklee

Bukan sekadar dapat membantu dari segi alahan pada tangan, malah alahan pada kulit di seluruh bahagian badan.

Ia sesuai sangat pada baby yang mengidap eczema.

Jom tonton tips menarik yang saya kongsikan di Channel Rose MH.

Moga perkongsian saya ini dapat membantu menyelesaikan kemelut alahan yang kawan-kawan alami sekarang.

You Might Also Like

0 comments